Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseen vraag

een vraag

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
[Zeni] zei:
In de zaden zit er inderdaad niks. Maar als je geluk hebt zijn de zaden niet goed (of niet) gewassen en zitten er sporen van de alkaloïden op de zaden (de zaden komen immers vanuit de bol). Deze kan je extraheren. Uit een grote hoeveelheid zaden kan je dan toch een beetje alkaloïden halen.
Klik om te vergroten...

Dat is absoluut niet de moeite waard.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
[Zeni] zei:
Als je geluk hebt is het wel degelijk de moeite waard hoor. Heb ik horen zeggen... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nee, dat is het niet.
[
[Zeni]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je geluk hebt is het wel degelijk de moeite waard hoor. Heb ik horen zeggen... :rolleyes:
H
HightimeszLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
[Zeni] zei:
Als je geluk hebt is het wel degelijk de moeite waard hoor. Heb ik horen zeggen... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nee, dat is het niet.
Klik om te vergroten...


wat is dan het gevoel die je hebt bij het chinezen of roken of wat dan ook van dat opium achtig spul?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mensen, geen mooie vraag voor trimbos?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
dit mag naar de opiaten...
[
[Zeni]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
In de zaden zit er inderdaad niks. Maar als je geluk hebt zijn de zaden niet goed (of niet) gewassen en zitten er sporen van de alkaloïden op de zaden (de zaden komen immers vanuit de bol). Deze kan je extraheren. Uit een grote hoeveelheid zaden kan je dan toch een beetje alkaloïden halen.
d
dragonflyLid
01-01-2024, 00:00
#8
heyhey mensen hierzo ik had dus de vraag zit er in de zaden van de juiste opium papaver eigenlijk ook het opiaat bestand dat de relaxed gevoel doet geven of is het echt enkel alleen in het witte huil zap van de bol ??
[
[Zeni]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hebt echt het sap nodig.
H
HightimeszLid
01-01-2024, 00:00
#10
volgens mij zit er niets in de zaden, die worden gebruikt om verder te planten.
ik heb die nog opgerookt en voelde totaal niets, vergeleken met het sap, whooow;..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
een antwoord
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hightimesz zei:
Sublimo zei:
[Zeni] zei:
Als je geluk hebt is het wel degelijk de moeite waard hoor. Heb ik horen zeggen... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nee, dat is het niet.
Klik om te vergroten...


wat is dan het gevoel die je hebt bij het chinezen of roken of wat dan ook van dat opium achtig spul?
Klik om te vergroten...

Van de zaadjes roken zul je niet veel merken. Placebo-effect.

@ Flameon: Doe maar, misschien dat ze het dan wel geloven. :grin: Of dat ik misschien weer iets bij leer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."