#1
[Zeni] zei:In de zaden zit er inderdaad niks. Maar als je geluk hebt zijn de zaden niet goed (of niet) gewassen en zitten er sporen van de alkaloïden op de zaden (de zaden komen immers vanuit de bol). Deze kan je extraheren. Uit een grote hoeveelheid zaden kan je dan toch een beetje alkaloïden halen.
Dat is absoluut niet de moeite waard.