#1
Was de speed getest? Op speed ga ik eigenlijk altijd wel een partijtje hard. Ben zelf nooit gediagnosticeerd met ADHD, maar verdenk mezelf er wel van gezien ik veel kenmerken/symptomen ervan heb. Speed maakt me ook rustig in mijn hoofd, maar dat betekent niet dat ik er niet lekker hard op kan gaan. De mentale rust in combinatie met het energieke en de blijdschap die je ervan krijgt heeft iets bevredigends. De kater ervaar ik meestal wel als pittig.