Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goed spul zeg :P"
"Halfje LSD. Its a beautiful day!"
"Wierook is mooi"
":P"
"Ghehe nice going Stonie. Veel plezier Ik kom donderdag wel deze thread officieel vervuilen als ik aant trippen ben, eerst kerst, familie, eten en eten :P"
"Lekker bezig met maat van me, allebei 1 shiva Mystery of the yeti Wierook en lavalampen Fear and Loathing"
"Geen hulp nodig btw :P Gaat prima zo"
"Zometeen weer een tripje gepland met m'n maat. Wat een prachtig weer, kan niet wachten"
"Pikachu zei: Ik ook! Ga je toevallig ook naar burgers zoo? Klik om te vergroten... Haha, nee vandaag niet, maar staat wel op m'n todo lijstje t=15 min na inname"
"Qua gedachtegang lijkt het er iig sterk op ja. Weet niet of ze ook visueel anders zien."