Wat een mooi report! Ik leefde helemaal met je avontuur mee en werd zelf ook heen en weer geslingerd tussen gevoelens: eerst kon ik me goed in jou inleven bij het opkomenvan je trip en was ik ook gelukkig (terwijl ik uit je intro wel al kon opmaken dat het niet zo mooi zou blijven), de afschuwelijke pijn en angst om dood te gaan door zo''n lullig rotsneetje in combinatie met een iets te hoge dosis, kon ik haast met je meevoelen (hoewel de ervaring voor jou in het echt natuurlijk nog vele malen heftiger was, dat moet idd echt een hell geweest zijn!!), het volgende moment kon ik toch ook een glimlach weer niet onderdrukken, omdat ik vond dat je je vergeetachtigheid en verwardheid op zo'n grappige en aandoenlijke manier verwoordde. Ik stel me ook voor dat je er voor buitenstaanders misschien ook wel echt een beetje zo uit hebt gezien op dat moment in het bos...... Gelukkig trek jij je daar lekker niks van aan, I like that, respect!!
Ik vind het knap dat je je in je eentje toch nog zo goed hebt gehouden daar in die grote, boze, oneindige buitenwereld van continue sterven en weer doorgaan. Ik kan me niet inbeelden hoe ik mezelf staande zou hebben houden..... Je bent toch kwetsbaar op zo'n moment en ik ben blij dat je ondanks dat, toch nog wel helder kon denken en risico's wist te omzeilen!!
Fijn dat je helemaal aan het einde dat contact kon maken met je vriendin, het moet de laatste uren van deze nare (levens)les vast een stuk aangenamer voor je geweest zijn! Cool, dat ze je gewoon zo neemt zoals je bent en je niet veroordeelt, hoor ik niet vaak over mensen die niet goed weten wat lsd precies doet! Jullie zijn vast heel leuk samen!
Ik hoop dat je nooit meer zoiets vreselijks meemaakt tijdens een trip! Het lijkt me met de intensiteit van lsd heel moeilijk om er snel weer uit te kunnen krabbelen, als je eenmaal echt bad gaat. Volgens mij gaat dat bijna niet en blijft het je in zijn greep houden op de voor- dan wel achtergrond. Zeker bij een hogere dosis!
Ik heb een heel verhaal met feedback voor je, maar dat komt omdat ik zo onder de indruk van je trip ben, hoe jij er mee om bent gegaan en hoe je het vervolgens hierin hebt overgebracht. Wat mij betreft ben je op alle fronten dik geslaagd, top!
Bedankt voor je verslag, je hebt je leven hiermee in ieder geval wel een enorme impuls gegeven lijkt mij!