Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFear and Loathing in an Infinite Universe

Fear and Loathing in an Infinite Universe

33 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Erg goed hoor, je bent ontgroent en je maakt vreselijk trekverwekkende tripverslagen. Mijn hemel wat een waanzinnige trip heb jij gehad, beyond the wildest dreams to the end of the Galaxy.
The Darkside of Alice .... wel de beste kant in mijn visie..
Ik ga het vannacht nog is goed doorlezen. Teveel impressies te veel herinneringen. Teveel flashbacks, de rode duivel zit al op me nek ....

Met een tal woorden samen gevat:

Dank je .... een 1000 x maal dank.



:hearteyes:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmmm ik heb nu een beter id van wat je bedoelt met fractal conciousness, heb het helaas zelf nog nooit mogen ervaren. Wel iets dat er op lijkt maar veel minder prettig; je raakt in een spiraal van gedachtenpatronen die altijd op het beginpunt eindigen. Bij elke 'spiraal' kom je via de zijweggetjes meer vervelende ongein tegen waardoor de ervaringen zich opeenhopen tot een grote aaneenschakeling van vervelende gedachten die zichzelf in het oneindige herhalen.

En van dat smeren van boterhammen, ik denk dat dit toch een héél pak makkelijker is dan sms'sen typen ze. In het algemeen gewoon, werken met elektronische apparaten is zo goed als onmogelijk, naar mijn ervaring toch. Het komt zo onlogisch over. Een broodje smeren daarentegen is nog héél makkelijk dan vind ik
Klik om te vergroten...

Hmm ik heb een keer gehad dat zelfs de simpelste dingen bijna onmogelijk waren om te doen, laat staan een broodje smeren... Een kwartier lang staren naar een doucheknop... :rolleyes:

Ga het zeker een keertje testen de volgende trip :)
mobieltje VS broodje tonijnsalade
wordt nog leuk ik heb zon dikke mda met heel veel knopjes
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Argulas zei:
Bad trips komen iedereen wel eens voor denk ik, zelfs de doorwinterde trippers. Dus Azgaza, wees niet verbaasd als je er plots één hebt :grin: Maar van jou ben ik ook wel overtuigt dat je het in dat geval ook wel aankunt :) Maar zoals Henkfloyd zelf al zegt, dit eindigt sowieso in een geweldige dankbaarheid. Zelf nog niet zo heavy slecht gegaan, dus ik weet wat er me te wachten staat :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ben dus nooit bad gegaan maar ik ken duistere kanten opzich wel, bv. toen een tripgenoot dacht iets aan haar voet te hebben dat ik het bloed uit haar aderen zag lopen, maar ik ben niet zo heel snel bang te krijgen denk ik, ik vind de duistere kant juist zo prachtig, alle kanten, de respect voor de stof is zo groot..
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een heel sterk report!

Ik begin tegen mezelf te praten, als een schizofreen persoon.
Klik om te vergroten...

Dat gebeurt mij dus elke trip :P
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wow supermooi beschreven echt
heb echt aandachtig constant zitten lezen en voorstellen over hoe je daar zou zitten.
wat vreemd dat dingen waar je je anders beter door zou voelen (the Beatles, een zachte deken) je nu totaal tegenzitten.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeer mooi reportje, klinkt zeer heftig
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeer mooie beschrijving van wat zeker een even mooie trip was (achteraf gezien dan toch).

Tripreport van de maand! zou ik zo zeggen...

Heel herkenbaar die verwarde en onnavolgbare gedachten; al heb ik een dergelijke negatieve wending in een trip nog niet meegemaakt.
Skypen en lachen met de vriendin lijkt me ook het efficiëntste middel om uit neerwaartse spiralen en onaangename gedachtenpatronen uit te breken.

Laat ze komen en ik lees ze met plezier door! :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Goed report!

Ik vind het knap dat je ondanks alles toch nog een beetje rationeel bleef denken en niet de totale controle verloor :) ik denk dat daar toch nog best wel veel wilskracht voor nodig is.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Oei oei bedankt mede-henk! Mooi report en ik moet maar 'ns aan de alice weer :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat een mooi report! Ik leefde helemaal met je avontuur mee en werd zelf ook heen en weer geslingerd tussen gevoelens: eerst kon ik me goed in jou inleven bij het opkomenvan je trip en was ik ook gelukkig (terwijl ik uit je intro wel al kon opmaken dat het niet zo mooi zou blijven), de afschuwelijke pijn en angst om dood te gaan door zo''n lullig rotsneetje in combinatie met een iets te hoge dosis, kon ik haast met je meevoelen (hoewel de ervaring voor jou in het echt natuurlijk nog vele malen heftiger was, dat moet idd echt een hell geweest zijn!!), het volgende moment kon ik toch ook een glimlach weer niet onderdrukken, omdat ik vond dat je je vergeetachtigheid en verwardheid op zo'n grappige en aandoenlijke manier verwoordde. Ik stel me ook voor dat je er voor buitenstaanders misschien ook wel echt een beetje zo uit hebt gezien op dat moment in het bos...... Gelukkig trek jij je daar lekker niks van aan, I like that, respect!!
Ik vind het knap dat je je in je eentje toch nog zo goed hebt gehouden daar in die grote, boze, oneindige buitenwereld van continue sterven en weer doorgaan. Ik kan me niet inbeelden hoe ik mezelf staande zou hebben houden..... Je bent toch kwetsbaar op zo'n moment en ik ben blij dat je ondanks dat, toch nog wel helder kon denken en risico's wist te omzeilen!!
Fijn dat je helemaal aan het einde dat contact kon maken met je vriendin, het moet de laatste uren van deze nare (levens)les vast een stuk aangenamer voor je geweest zijn! Cool, dat ze je gewoon zo neemt zoals je bent en je niet veroordeelt, hoor ik niet vaak over mensen die niet goed weten wat lsd precies doet! Jullie zijn vast heel leuk samen!

Ik hoop dat je nooit meer zoiets vreselijks meemaakt tijdens een trip! Het lijkt me met de intensiteit van lsd heel moeilijk om er snel weer uit te kunnen krabbelen, als je eenmaal echt bad gaat. Volgens mij gaat dat bijna niet en blijft het je in zijn greep houden op de voor- dan wel achtergrond. Zeker bij een hogere dosis!

Ik heb een heel verhaal met feedback voor je, maar dat komt omdat ik zo onder de indruk van je trip ben, hoe jij er mee om bent gegaan en hoe je het vervolgens hierin hebt overgebracht. Wat mij betreft ben je op alle fronten dik geslaagd, top! :wave:

Bedankt voor je verslag, je hebt je leven hiermee in ieder geval wel een enorme impuls gegeven lijkt mij!
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#11
mooi reportje vanavond voor de eerste keer lsd nemen wish me luck folks :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
stuikeuh zei:
mooi reportje vanavond voor de eerste keer lsd nemen wish me luck folks :)
Klik om te vergroten...

Good luck, maar bovenal veel plezier! Ga je een reportje doen?
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#13
waar ga je het doen ? en wat is je dosis ?
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hardstikke bedankt allemaal voor de positieve reacties.

@Marla Singer

Bedankt voor je uitgebreide reactie!. Leuk dat je zo mee kan leven met het report. Het terugkrabbelen uit het bad gaan was inderdaad een stuk moeilijker dan ik dacht, maar dat komt ook door de iets te hoge dosis denk ik. Door m'n vriendin gerust te stellen dat het wel goed kwam allemaal heb ik mezelf eruit kunnen halen. Nogmaals bedankt :hearteyes:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#15
wat een trip! wat een verhaal!!
heb ff de tijd genomen om het een paar keer goed door te lezen maar echt waanzinnig diep ben jij gegaan zeg :openmouth: dammnnnnn
en dat je sneetje in je duim zo indrukwekkend kan zijn en pijn hallucineren..... echt ongelofelijk!!!
en super van je vriendin dat ze je er doorheen sleepte hoor!!
en dat via skype!

thanx for sharing this wonderfull report :sunglasses:
Maastricht is een mooie stad :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Komt dat doordat je shivas had genomen dat je zo diep in je mind ging? Of kan je dat bij trips met puurdere cristals of drips ook zeker hebben?

Dachjt namelijk gelezen te hebben dat shivas het meest mindfucking zijn!

Gr
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#17
waauw wat een mooi report
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#18
Volgens mij maakt het niet zo veel uit, ligt voornamelijk aan de hoeveelheid lsd. Plus de combinatie 1e keer 200 mics + wiet + dik een uur van m'n huis af zijn doet het ook goed :wink:
Tijdje geleden alweer dit, maar heb er toch veel van geleerd, als ik nou gewoon was gaan zitten mediteren en alles over me heen liet komen zou het veel beter gegaan zijn. Maar was gewoon nogal overweldigd door het effect, was goed geschrokken toen.

PS. Vrijdag weer tripje gepland in de tuin van N (zie tuintrip in m'n sig). Weer wordt geweldig als ik de voorspellingen moet geloven :hearteyes: Wellicht komt er weer een nieuw reportje :wave:

Peace & Love

Henkfloyd
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb hem gelezen, plaats eens fotos van zijn tuin haha :grin:

kijk mijn trip met fotos, spanje. je ziet hem wel staan
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Klinkt idd best wel creapy , vooral dat doodgaan en vele pijn, niet de onderwerpen die ik graag in mijn tripz zie , maarjah volgende keer weer beter en goed dat je er goed vanaf gekomen bent lijkt me zo :grin:

Wel beter dat je met je vriendin weer tot rust bent gekomen, heb zelf ook een keer een hele bad trip gehad die ik zonder me vrienden niet goed uitgetript had, ben ik ze nu nog dankbaar voor :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."