Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha hoe kom je er op! Doe gewoon lekker thuis"
"Ik heb nog nooit al die dingen gezien hoor! Ook niet toen ik wat meer had genomen. Mijn vriend heeft wel eens brillen gezien bij mensen"
"Hoi Attimo, misschien is het verstandig om je even in te lezen over veilig xtc-gebruik Je mag zo'n 1,5 mg per kg lichaamsgewicht. Dus jij mag 115 mg over de hele avond hebben en dan heb je minimale schade. Ik zou dus zéker niet die halve gram opmaken want dat is onwijs overdreven. Dat je die ene keer niks hebt gevoeld kan zijn omdat je geen pauze hebt genomen zodat alles weer aangevuld kan worden. Een pauze van 2 a 3 maanden is normaal Veel plezier!"
"Wow!!! Ik heb dit met verbazing gelezen. Voordat je iets gaat gebruiken, lees je jezelf toch ff in? Idd echt meteen stoppen met gebruiken!"
"Dit is een grap toch??"
"Re: XTC pillen mee nemen naarfestival Ik weet niet hoe het zit met de straffen. Ik raad je wel aan om iedereen zijn eigen pilletje mee naar binnen te laten nemen. Beter dan dat jij met meer dan een gebruikershoeveelheid wordt gepakt en als dealer wordt beschouwd!"
"2cb verbruikt toch geen serotonine? Of iig verwaarloosbaar"
"Ik knars ook erg 's nachts en heb daar een bitje voor. Als ik een pilletje neem voel ik wel kaakspanningen maar ik kan mijn kaak dan goed ontspannen. Geen idee hoe dat komt! Ik vind knarsen als je hebt gebruikt ook wel iets waar je zelf iets aan kan doen, dus zorgen dat je je mond ontspannen houdt. 'S nachts heb ik daar zelf geen controle over"
"Ik had laatst ook een 3 daags festival en wij hebben een dag methox uitgeprobeerd met ketamine, is ook wel heel leuk en werkt niet op je serotonine"
"Hoi, goed dat je je verhaal verteld hier. Ik heb je gebruik met verbazing gelezen. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk een afspraak met je huisarts maken en alles vertellen. Je zal zeker een pauze van een half jaar moeten hebben. Verder ben ik geen expert maar dit klinkt echt niet goed."