Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine + xtc

Ketamine + xtc

4 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
f
francisr8Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

Op nieuwjaar ga ik naar een feestje bij een vriend. Er komt een 30 man en er zal luid muziek worden gedraaid. Ik heb een grammetje ketamine en nog 1pil xtc.

Wat is de beste volgorde om dit te pakken? Ik had gedacht om de pil in 2 te verdelen en in het begin van de avond de helft te pakken en wanneer die inslaagt ook een sleuteltje(of 2) ketamine te doen, na een dik uurtje weer een sleutel, dan na 3-4 uur de andere helft van de pil en nog steeds om het uur een sleutel. Of is dit geen goed idee?

Ik heb nog nooit de combinatie gedaan. Wel beide apart. Daarnaast vraag ik me af of er geen onmiddelijke tolerantie optreed en dat ik dus elk uur meer zal moeten gebruiken?

Alvast bedankt
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Best een leuke combinatie vind ik zelf, je wordt er wel goed vaag van.

Door de keta te doseren kun je zelf een beetje bepalen of de xtc of keta de overhand neemt. Ik deed het toen op een techno feest en nam elk 1a 1,5 uur een puntje keta, op die manier heeft de xtc de overhand, maar voel je licht de keta erdoorheen. Eenmaal thuis op de after ging ik toen meer keta doen en toen nam dat duidelijk de overhand maar was de xtc ook nog goed merkbaar.

Hoe je het precies wilt doen is aan jou natuurlijk, maar als je nog een beetje gezellig wilt doen en niet alleen maar vaag in een hoekje wilt liggen dan zou ik rustig aan doen met de keta.
f
francisr8Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Super, bedankt!

Als ik elk uur een sleutelpuntje keta bij pak, vind er dan geen directe tolerantie plaats?
Daarmee bedoel ik dat je na een paar uur (elk uur-1,5 uur een extra sleutel) meer moet pakken voor hetzelfde gevoel te verkrijgen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die tolerantie is verwaarloosbaar op een enkele avond.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Xtc en ketamine is een hele leuke combinatie! Je kan bijpakken als je er zin in hebt en als je wat te veel hebt genomen wacht je gewoon wat langer. Geen last van tolerantie. Let er wel op dat als je snel achter elkaar keta neemt de effecten opstapelen en het wordt steeds heftiger. Als je dat niet wilt, moet je er goed tijd tussen houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."