Ketamine is niet perse een avondvullend programma.
#2
Jow had even een kort vraagje. Ik weet dat alcohol en keta niet goed combineren en dat je ook geen keta moet snuiven als je dronken bent. Maar hoe zit dat nou andersom? Dus eerst keta en dan zuipen? Ik en een vriendin willen morgen namenlijk lekker aan de ket, maar heb ook nog een feestje. Dus we wouden eigenlijk rond 5-6 wat kets doen en dan even lekker trippen om vervolgens rond 9-10 naar het feest te gaan (waar behoorlijk wat alcohol geconsumeerd word en misschien ook nog andere drugs). Zelf denk ik dat we beter de keta zondagavond kunnen doen ipv morgen avond, maar zij wil per se morgen.
Dusss enige adviezen of ervaringgen?
#3
Ik weet niet hoe relaxed je trip zal zijn en hoeveel zin je in 'zuipen' hebt als je net een paar uur daarvoor getript hebt. Maar als je weer helemaal down-to-earth bent zal het risico wel meevallen.
#4
Ik zie ook weinig problemen, dus als je gewoon niet te snel zuipt zal het wel goed komen.
#5
Ik zou het lekker op zondag doen maar je kan wel wat drinken als de keta is uitgewerkt. Zal misschien wat heftiger aankomen dus rustig aan!
#6
Ik vind het zonde van de keta, maar dat is een persoonlijke mening.
Beter een avondje apart, hoef je er geen rekening mee te houden
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.