#1
Veel plezier alvast! Laat in ieder geval even weten hoe het was.
kokosmakroon900 zei:Heb zelf wel regelmatig 2cb gedaan, maar niet erg veel ''verstand'' van. Maar 10 mg lijkt mij een beetje aan de magere kant. Je moet natuurlijk doen waar je jezelf goed bij voelt, maar bij mij en de mensen waarvan ik weet dat ze 2cb gebruiken, gebruiken eigenlijk altijd wel 18mg+. Ik denk persoonlijk dat je van 10mg echt bijna geen effecten gaat krijgen.
Mindless zei:Voorzichtig zjn is goed, maar met 2c-b heb ik 16mg echt als een net-niet trip ervaren met zowat geen echte trip effecten en wel de negatieve bijeffecten (bodyload). Toen ik het nam had een vriend van me exact hetzelfde en ik hoor het weleens vaker dat je met 2c-b niet te laag moet doseren. 10mg lijkt me al helemaal te weinig eerlijk gezegd. Boven de 20mg had ik tenminste echt wat een trip, waardoor ook die zware bodyload niet zo opviel.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar imo is 2c-b niet de moeite waard op zulke lage doseringen.
Mindless zei:Het kan natuurlijk alsnog verschillen per persoon. En ik geloof dat jij nog niet eerder had getript? Dan is het misschien wel goed om het even voorzichtig af te tasten. Als het wel echt te weinig blijkt, kun je denk ik de volgende keer wel beter meteen voor 20mg gaan. Dat lijkt een beetje de threshold te zijn voor een echte trip ervaring.
Helenas zei:Leuk dat je het gaat doen! Zou het idd even op de dag zelf aankijken of je tripbuddy zich goed voelt. Met zo'n lage dosering zal er niet veel fout gaan hoorVeel plezier!
Psychedelibee zei:Veel plezier alvast! Laat in ieder geval even weten hoe het was.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."