Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc na 2cb

xtc na 2cb

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MyBadLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal.

Ben nieuw hier. ik was van plan vanavond 2cb te gaan doen. dit heb ik al 6 keer eerder gedaan. meestal begin ik met 1 x 15mg, en na ong 3 u pak ik soms nog 7mg bij. dit gaat altijd prima drink er ook wat biertjes bij en van te voren. ook rook ik veel hasj tijdens de trip.

Nou was mijn vraag of ik als ik bijv rond 7u 15mg 2cb gebruik, en ik zou na 3 u (dus om 10u) nog 7 mg bijpakken. of ik daarna als ik een beetje in de uitspace zit xtc kan gebruiken om 't nog wat langer vol te houden.

ben na 2cb namelijk altijd erg moe.
Als het aan te raden is wat voor dosering xtc heb ik dan nodig?

ik heb zelf al redelijk wat ervaring met xtc op feestjes en thuis.

ik hoop dat iemand dit nog op tijd kan beantwoorden.

alvast bedankt!
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan xtc na 2cb doen maar dat verlengt je 2cb niet. Hoe heb je het uiteindelijk gedaan?
t
t3ll4v1stLid
01-01-2024, 00:00
#3
MyBadLife zei:
Hoi allemaal.

Ben nieuw hier. ik was van plan vanavond 2cb te gaan doen. dit heb ik al 6 keer eerder gedaan. meestal begin ik met 1 x 15mg, en na ong 3 u pak ik soms nog 7mg bij. dit gaat altijd prima drink er ook wat biertjes bij en van te voren. ook rook ik veel hasj tijdens de trip.

Nou was mijn vraag of ik als ik bijv rond 7u 15mg 2cb gebruik, en ik zou na 3 u (dus om 10u) nog 7 mg bijpakken. of ik daarna als ik een beetje in de uitspace zit xtc kan gebruiken om 't nog wat langer vol te houden.

ben na 2cb namelijk altijd erg moe.
Als het aan te raden is wat voor dosering xtc heb ik dan nodig?

ik heb zelf al redelijk wat ervaring met xtc op feestjes en thuis.

ik hoop dat iemand dit nog op tijd kan beantwoorden.

alvast bedankt!
Klik om te vergroten...

Toevalig 2 weken geleden precies gedaan wat jij je af vraagt :wink:
XTC neemt de 2-CB trip over. Je zal van de 2-CB niet veel meer merken.
Je gaat letterlijk van je 2-CB trip over na het MDMA gevoel.

Ja kan dus eerst lekker spacen op de 2-CB en als je het zat bent, gooi je de MDMA naar binnen.
Kan je daarna lekker door :)

Mocht je intresse hebben, kan je ook m'n tripreport doorlezen. (hij is wel lang :wink: )
viewtopic.php?f=21&t=60240

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."