Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanks leuke reportage"
"Is er trouwens speciale manier om m in een vloeitje te draaien? Wil nog steeds keertje bommetje droppen maar heb tot nu toe steeds door men drinken gedaan omdat me dat makkelijker leek. Lost t vloeitje zegmaar op in je maag.... moet natuurlijk wel vrij komen"
"Laatste 2 keer geen inslag gemerkt, betrapte mezelf er pas later op dat ik toch wel lekker aan het gaan was. Hou toch meer van inslag, echt heerlijk in 1 klap in de xtc wereld"
"Op een of andere manier erger ik me echt aan joggies van 15 die zich al veel te stoer met xtc bezig gaan houden. Niks persoonlijks tegen jou maar ik zou er gewoon een paar jaar vanaf blijven."
"Wacht nog maar wat jaartjes...."
"Wat ik me dan altijd afvraag is hetvolgende. Ik ben ongeveer eenzelfde soort gebruiker als topicstarter. Misschien iets minder 5 a 6 keer oer jaar. Als je het een keer of 5 per jaar doet kan je dan blijvend genieten van het love gevoel of denken jullie of zal dit uiteindelijk toch achteruit gaan? Vind dit namelijk echt het mooiste gevoelen zonder zie ik niet zo zeer het nu van XTC. Ook de inslag vind ik altijd erg lekker en wil dit echt niet kwijt gaan raken."
"kiekert zei: Ik heb wel eens gelezen dat je xtc eigenlijk moet beperken tot 15 x in je hele leven... Dan pas krijg je altijd het beste gevoel. Zal nog eens zoeken waar dat stond Klik om te vergroten... Zou heel mooi zijn, ben erg benieuwt"
"Rotterdam-gabber zei: Zoveel kan er toch niet mis gaan, ik doe het maar heel af en toe, en bij de nodige hardcore feesten die ik ga, die feesten hou je echt niet vol op je eigen energie. En vond het ook een geweldig gevoel. Hoor zo vaak dat jongens van 14 of zelfs 13 hier al mee begonnen, zo af en toe lijk mij geen probleem, de volgende keer neem ik overigens ook niet meer zoveel. Klik om te vergroten... Beetje foute instelling om XTC te moeten nemen omdat je het anders niet vol zou houden en ook totaal bullshit."
"Dus als je stel 10 jaar lang XTC doet en dan max 4 keer per jaar om de 3 maanden heb je na die 10 jaar nog steeds het Love gevoel?"
"Klinkt niet erg goed: "ik lig 's nachts wakker peinzend hoe ik er aan kan komen. Ik voel me machteloos""