Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTramadol na xtc

Tramadol na xtc

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Steaksel2Lid
01-01-2024, 00:00
Hallo iedereen,

Verleden zaterdag heb ik xtc gebruikt.
Niet veel; Zo’n 100mg en ik weeg 90 kg
Ik heb dit weekend echter ook mijn hand gebroken (het een heeft niet met het ander te maken).
Hiervoor heb ik paracetamol voorgeschreven gekregen (1 gram).
Gezien de pijn behoorlijk hevig is, heeft de dokter me vandaag tramadol voorgeschreven (contramal).
Gezien ik op zeker wil spelen en geen serotoninesyndroom wil oplopen, vraag ik me af of het wel veilig is vandaag al tramadol te gaan gebruiken.
Wat denken jullie?
P
PsychedelibeeLid
Waarschijnlijk kan het wel, de mdma zou wel weer je lichaam uit moeten zijn.

Maar waarom vraag je het niet gewoon voor de zekerheid aan je dokter? Die heeft beroepsgeheim en kan er bovendien ook nog voor kiezen om wellicht andere medicatie voor te schrijven.
H
HalothaanLid
De combinatie van MDMA en tramadol geeft een verhoogde kans op epileptische aanvallen. Het lijkt me dus inderdaad een verstandige keuze om dit even met een arts te bespreken voor de zekerheid.
P
PsychedelibeeLid
Halothaan zei:
De combinatie van MDMA en tramadol geeft een verhoogde kans op epileptische aanvallen. Het lijkt me dus inderdaad een verstandige keuze om dit even met een arts te bespreken voor de zekerheid.
Klik om te vergroten...
Gelijktijdig gebruik van die twee geeft een verhoogd risico op epileptische aanvallen en het serotonine syndroom. Echter zit er hier twee dagen tussen beiden, dus hoe erg dat risico nog verhoogd is is lastig in te schatten. Maar om op zeker te spelen kan het geen kwaad dit met een arts te bespreken inderdaad.
F
FoolLid
Het lijkt me dat het risico op een serotonine-syndroom wel meevalt, aangezien er na MDMA-gebruik een groot gedeelde van je serotonine-activiteit juist omlaag geschroefd is. Maar vraag het voor de zekerheid inderdaad even na!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."