#1
Er is te weinig vraag naar bruin
Dus niemand heeft het op de plank liggen
Voor die ene sporadische gebruiker
Er is zat in nl maar dats meer doorvoer
Dus zal dit een goedkopere oplossing zijn
Maar wanneer dit bekend is ga je toch op zoek naar een betere dealer?
Get is echt wel te krijgen soms miet je alleen 5/10 gram afnemen
Een dealer wil geen doden dat kost hem poen
Daarbij poging tot doodslag??
Hij heeft hem nuet verplicht toch
Heeft geen 9 op ze hoofd gezet en nu nemen
Het is aan de gebruiker om te nemen en hoeveel daar is geen dealer verantwoordelijk voor
Heb eens een xtc zaak van dichtbij meegemaakt helaas (productie export en witwassen)
Daar werd door de officier aangehaald dat er vele doden door xtc vallen en er wel een paar op ons conto gezet kon worden
Waarop meerdere advocaten tegenin ging
Mensen kochten het zelf werden niet verplicht te nemen en al helemaal niet om er onverstandig mee om te gaan
Gaan we mercedes ook aanrekenen als er een dode door de door hun gefabriceerde auto een dode maakt?
Dit ging dus deels van tafel
Al werd er wel een opmerking gemaakt dat er beseft is geweest dat het om een gevaarlijk product ging en in die zin wel na hadden mieten denken over eventuele slachtoffers
Ookal werd er nooit aan eind gebruikers geleverd
Dus niemand heeft het op de plank liggen
Voor die ene sporadische gebruiker
Er is zat in nl maar dats meer doorvoer
Dus zal dit een goedkopere oplossing zijn
Maar wanneer dit bekend is ga je toch op zoek naar een betere dealer?
Get is echt wel te krijgen soms miet je alleen 5/10 gram afnemen
Een dealer wil geen doden dat kost hem poen
Daarbij poging tot doodslag??
Hij heeft hem nuet verplicht toch
Heeft geen 9 op ze hoofd gezet en nu nemen
Het is aan de gebruiker om te nemen en hoeveel daar is geen dealer verantwoordelijk voor
Heb eens een xtc zaak van dichtbij meegemaakt helaas (productie export en witwassen)
Daar werd door de officier aangehaald dat er vele doden door xtc vallen en er wel een paar op ons conto gezet kon worden
Waarop meerdere advocaten tegenin ging
Mensen kochten het zelf werden niet verplicht te nemen en al helemaal niet om er onverstandig mee om te gaan
Gaan we mercedes ook aanrekenen als er een dode door de door hun gefabriceerde auto een dode maakt?
Dit ging dus deels van tafel
Al werd er wel een opmerking gemaakt dat er beseft is geweest dat het om een gevaarlijk product ging en in die zin wel na hadden mieten denken over eventuele slachtoffers
Ookal werd er nooit aan eind gebruikers geleverd