Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Groningen!! Ging altijd naar de vliegende hollander die had altijd vrij goeie wietjes, nu zit ik vaker en haal ik vaker bij de deez, die zit in de papengang in gronignen, ze hebben de shop zo aangepast dat je vrijwel overal nog kan roken, en ik vind het wel goed dat je je eigen weed kan kiezen uit een map zo kun je alle soorten bekijken en pakken welke je wilt, ze zenden ook altijd live voetval wedstrijden uit en hebben zo af en toe een regea bandje, ik vind het er wel erg chill , maar kan me voorstellen dat het in andere steden wel beter is, groetjes"
"licht er een beetje aan waar je gaat blowen vind ik, als ik in de cofee shop ga zitten met wat maten word er wel getafel voetbalt, of potje poolen. en thuis ik vind het erg fijn dat als ik goed geblowt heb goede muziek te luisteren michien een xbox of playstation aan met wat maten vind ik het dan wel gezellig, biertje er bij, als je zelf bijvoorbeeld websites maakt of met iets creatievs bezig bent op de computer, kan het soms ook erg chill zijn dat stoned te doen, als het je intresseert ga je vaak wat meer focusen op je idee en krijg je mooie resultaten, maar goed dat werkt voor mij. maar inderdaad als je je begint te vervelen, en het begint te steken om te blowen.. moet je michien er even mee stoppen, als je da later weer 1 rookt is het effect veel heftiger. groetjes Sorry Voor De Spel Foutjessss"
"Ik heb vanacht ook aardig wat verblowt met wat maten van mij met 4controllers in de wii aan de slag met !! KEURLING!!!! .. je weet wel dat spel waar je met een platte bowlingbal over een soort ijsbaan moet schuifen tot ie bij het rode stipje licht, nou vind ik keurling niet echt een intressante sport, maar het spel was daar in tegen erg boeiend, vooral de bewegingen zorge voor leuke momenten, en nu is het alweer vrijdag!! groetjes,"
"Gelukkig, Ik dacht echt dat ik de enige die het kijken naar reclames ook echt intresant vind na het blowen, en een goede film kijken in pure consentratie.. haha een blowtje maakt heel veel net een beetje leuker"
"ik rook zelf ook meer als gemiddeld. maar als je maar afentoe blowt is de high wel groter, dingen die ik dan echt leuk vond om te doen was gamen, kaarten met flink wat gasten bttje chille toch.."
"Rook jij veel? of normaal? Voordat ik fulltime aan het werk ging blowde ik vrij regelmatig, Vrienden vonden dat ik teveel rookte.. ik zelf vond het toen wel meevallen, als ik nu trug denk , weet ik dat ik teveel blowde, ik rookte de klok rond als ik al niet in slaap gevallen was onder het kijken van een toffe dvd (Fear & loading in lasvegas ofso). Nou vereist mijn werk wel enige aandacht, maar toch blow ik nu nogsteeds. ben wel gestopt met het roken van peuken, Maar zit nu gemiddeld op zoon 5Jointjes per dag, Michien nog iets teveel, Ik weet het niet en jij?"
"Tof al die reacties, ik vraag me echt af waneer het teveel is.. De 1 kan toch wat beter tegen de werking van een jointje dan de ander, ik heb ook wel vrienden die bijna nooit blowen, die worden netzo stoned als ik in het begin, Maar dat effect ben ik al lang voorbij, die lachkicks en vreetkicks zijn al weg, natuurlijk houd ik nog van zoetigheid naar het blowen, maar zo als in het begin word het niet meer, ik word er rustig van, niet dat sloome maar gewoon relax. ik heb adhd niet dat ik er erg veel last van heb maar ik wil me nu toch wel fokusen op men werk aangezien dit erg goed gaat en ik wil doorgroeien, Groetjes iedereen, patje"
"idd als je niet zoveel blowt, speelt warmte en drukte best wel een grote rol, als zoiets gebeurd kun je alteid even proberen een banaan te eten, of een glas warmwater met suiker, klinkt michien raar maar bij mij werkte het altijd wel"
"ja echt een geval van outgaan, als je blowt op een lege maag kan het het verkeerd gaan, ik heb er zelf geen last van ik ga eigenlijk nooit out.. ik rook zoon 5 jointjes perdag ik begrijp dat je het niet chill vind dat je vriendje zoveel blowd, maar zoals hier boven ook staat, hij komt er wel bovenop ik denk dat als hij echt van je houd je maar even goed met hem moet praten, michien niet stoppen met blowen..michien iets minder..en beter eten"
"Hmm, Een vriend van mij die heeft na het blowen, als ie dan bvb in de bus zit, Altijd het gevoel of iedereen hem aankijkt, als hij met ons in is het geen probleem maar als hij aleen in de bus zit kan hij er erg diep in gaan.. vind ik best wel spooky, aangezien ik daar echt geen last van heb, soms blijft hij express 2bushaltes langer zitten omdat hij op een 1 of andere manier bang is??! ik denk dat je dan gewoon moet denken, dit komt door het blowen, gaat zo over.. giicee"