Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"waarom 2 x en wat heeft er mee te maken met het onderwerp?"
"ik doe meestal, spijkerbroek daarop een bruine nette riem, dan een polotje van Bjorn Borg, :d dus als je zo iemand tegen komt, Dat ben ik"
"Meestal wel:P zal een shirtje laten bedrukken, mt daarop: Dit ben ik en die doe ik dan aan:P"
"nederlander, ja ik denk dat de meeste het niet konde laten om over alles te gaan zeike ( ik zelf dus ook niet ) dus ja, dus als ik een krokedil zie lope op feest ofzo dn ben jy het hahaha"
"MDMA is hemels rest nog niet echt uitgeprobeerd,"
"hb er veel over gehoort maar nog niet gedaan, ben benieuwt ik hou dit topic in de gaten grtzz Groene"
"hahahah nou tuf nu lach ik er ook om hahah hij was zo droog dat ik er om moest lachen hahahaha"
"meestal gaat men vriendin niet meer mee na feesten als ik onder X sta, hahahah wil ik niet hebben voor ik het weer verneuk zou ik ma zegge hahahaha"
"ik zelf word er altijd heel open van, ik spree dn ook altijd de waarheid, als je mij dn wat vraagt zeg ik daar altijd eerlijk antwoord op. Hmmm zo liepen mijn relaties dus egt af..... hahah"
"hahahah Jep Te ver (A)"