Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPhenibut bijpakken ja of nee mijn eerste keer.

Phenibut bijpakken ja of nee mijn eerste keer.

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Apotheker zei:
ik wist het en heb het letterlijk geplakt zonder te kijken want ik WIST het al en dat je informatie fout was alweer. internet staat vol met informatie over phenibut en meer info dan je kan bedenken,
bewijs?:
kijk dit maar en leer daar goed van en uit je koppie.
Klik om te vergroten...
eeeuhm ik vertel dit uit eigen ervaring......

Zoals ik al zei, dit is uit eigen ervaring...... ik gebruik al zeker 2 jaar wekelijks Phenibut.
Ik denk dat ik wel weet waarover ik het heb.....
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Schurk zei:
eeeuhm ik vertel dit uit eigen ervaring......

Zoals ik al zei, dit is uit eigen ervaring...... ik gebruik al zeker 2 jaar wekelijks Phenibut.
Ik denk dat ik wel weet waarover ik het heb.....
Klik om te vergroten...
Mijn punt dankjewel.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Apotheker zei:
Mijn punt dankjewel.
Klik om te vergroten...
Mag verschillen toch?....... vanuit mij ook bedankt, tot ziens....
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Proxima zei:
Geen dwaling, sterk oplopende serieuze issues met phenibut gebruikers.
Klik om te vergroten...
Gezondheidszorg heeft te kampen met een toenemend personeelstekort, lange wachtlijsten omdat anders tijdens de COVID piek de ene na de andere COVID patiënt aan een ventilator geforceerd eraf moest en daardoor vrijwel altijd de dood zou vinden in het stikken in het eigen longvocht. Dus daaruit moesten heftige beslissingen worden genomen: nu COVID patiënt dood, of dalijk een relatief lagere kans dat een uitgestelde operatie niet door kan gaan met in het ergste geval de dood als gevolg.

En met long-COVID dus weer minder fulltime werkers.

Dan heb je liever dat er minder phenibut (wat eigenlijk niet zo onschuldig is) beschikbaar is zodat je weer een lichte ontlasting van de zorg krijgt, het is overal optimaliseren waar het maar kan.

Het Is een bekende logistieke issue.Waar het overigens voor mij een raadsel is waarom de medici die hier keihard voor werken niet beter worden opgevangen.

Ik ben overigens tijdens de lockdowns vaak voor mijn werk in ziekenhuizen geweest en heb gezien wat een enorme impact COVID daar had. Mensen die naar die ventilatie afdelingen gingen moesten zich geheel omkleden in beschermde pakken. Alleen op gezette tijden mochten ze koffiepauze en toilet bezoek, anders was de stroom op bepaalde tijden niet meer te behappen.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Proxima zei:
Gezondheidszorg heeft te kampen met een toenemend personeelstekort, lange wachtlijsten omdat anders tijdens de COVID piek de ene na de andere COVID patiënt aan een ventilator geforceerd eraf moest en daardoor vrijwel altijd de dood zou vinden in het stikken in het eigen longvocht. Dus daaruit moesten heftige beslissingen worden genomen: nu COVID patiënt dood, of dalijk een relatief lagere kans dat een uitgestelde operatie niet door kan gaan met in het ergste geval de dood als gevolg.

En met long-COVID dus weer minder fulltime werkers.

Dan heb je liever dat er minder phenibut (wat eigenlijk niet zo onschuldig is) beschikbaar is zodat je weer een lichte ontlasting van de zorg krijgt, het is overal optimaliseren waar het maar kan.

Het Is een bekende logistieke issue.Waar het overigens voor mij een raadsel is waarom de medici die hier keihard voor werken niet beter worden opgevangen.

Ik ben overigens tijdens de lockdowns vaak voor mijn werk in ziekenhuizen geweest en heb gezien wat een enorme impact COVID daar had. Mensen die naar die ventilatie afdelingen gingen moesten zich geheel omkleden in beschermde pakken. Alleen op gezette tijden mochten ze koffiepauze en toilet bezoek, anders was de stroom op bepaalde tijden niet meer te behappen.
Klik om te vergroten...
Maar ik bedoel, kan dat zo maar zonder de mensen de informeren?
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wceendje zei:
Hoi ik heb vandaag mijn eerste ervaring met phenibut heb 800 mg genomen op lege maag rond 11 uur vanochtend . Kan ik nog 400 bijpakken of beter niet .. thanks
Klik om te vergroten...
Nog steeds zeg ik nee....
Misschien dat de Apotheker zegt dat ik het fout heb maar dat laat me koud, dit zijn de feiten van een gebruiker.....

Je moet met Phenibut meteen met de 1e dosis goed zitten, het middel wordt door je Blood brain barrier opgenomen en daarna verzonden naar je hersenen, maar tussen opname en werking zit ongeveer 3 tot 6 uur.

De na werking van Phenibut is ongeveer 12 tot 20 uur, dus let hier mee op....

Zoals ik eerder al heb verteld is eten erg belangrijk, ofwel niet eten.....
Mijn Phenibut dag ziet er als volgtuit:

om 12uur s'middags lunch, prop je vol want de komende 12 uur zal je niets eten...

Om 16:30: 1000mg phenibut

Om 18:00 1000mg Phenibut

Om 19:30 20mg Phenibut.

Hierna zal de Phenibut de gehele avond zijn werk doen, en zelfs de volgende dag voel ik nog sterk de na werking.

Persoonlijke informatie die ik nog kan geven:
Het nemen van Stimulaten is geen enkel probleem, combinatie met Kratom is ook goed en wordt zelfs door mensen als zeer prettig ervaren.
Drink geen!! alcohol tijdens het gebruik!!! slechte combinatie........
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi ik heb vandaag mijn eerste ervaring met phenibut heb 800 mg genomen op lege maag rond 11 uur vanochtend . Kan ik nog 400 bijpakken of beter niet .. thanks
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wceendje zei:
Hoi ik heb vandaag mijn eerste ervaring met phenibut heb 800 mg genomen op lege maag rond 11 uur vanochtend . Kan ik nog 400 bijpakken of beter niet .. thanks
Klik om te vergroten...
Ik zou het de eerste keer hierbij houden.
Sowieso niet bij nemen met Phenibut.

Het is zo subtiel dat je zelfs een volgende keer weer 800mg kunt nemen, maar wel pas over twee weken!
De tweede keer herken je het eerder.

Probeer minimaal 2 weken pauze te houden tussen gebruik.

Eventueel een 3e keer eens tussen 1 en 1,5 gram proberen. Het kan ook teveel zijn, geef het wat tijd om je sweet spot te ontdekken.
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thanks voor je antwoord was ook niet van plan dit spul vaker dan 2x per maand te gebruiken 😇😇 volgende x probeer ik wat 100 mg meer .. maar wil ook niet vet lang slecht voelen voel me nu nog wel lekker heb alleen absoluut geen honger hoort dit erbij ?? Voor de 3de x zien we wel hoe die 900 mg ging thanks en nog een fijne avond
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wceendje zei:
Thanks voor je antwoord was ook niet van plan dit spul vaker dan 2x per maand te gebruiken 😇😇 volgende x probeer ik wat 100 mg meer .. maar wil ook niet vet lang slecht voelen voel me nu nog wel lekker heb alleen absoluut geen honger hoort dit erbij ?? Voor de 3de x zien we wel hoe die 900 mg ging thanks en nog een fijne avond
Klik om te vergroten...
Prima idee maximaal twee keer per maand.
Ik neem het op een nuchtere maag en eet
dan minstens 2 uur niets. Een kop koffie helpt goed voor het gevoel. Daarna krijg ik wel trek in eten en vooral geniet ik extra van de smaak van eten 😍.
Ik slaap er de nacht ook altijd heel goed en diep op.
Ik ben wel Phenibut fan 😍.
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha ja mijn drugs of choice is toch echt g ben 5 jaar die hard g junkie geweest en toen zelf gestopt in de kliniek gaven ze me alleen diazepam(in de tijd dat afbouwen nog niet mocht) dacht toen dat kan ik zelf ook wel..
Heel soms gebruik ik nog g afgelopen weekend toevallig. .. maar de x daarvoor was met koningsdag 2019. Nu vond ik dit en vond het wat er omschreven werd verdacht veel op lijken. Dus dacht proberen kan geen kwaad.. maar moet her idd niet te vaak doen want ben super verslaving gevoelig. Mijne hele familie trouwens.. maar ik weet het van mezelf en gebruik niet als ik me slecht voel . En heb sterkte wilskracht lol . Nou het ligt weer mooi opgeborgen voor de volgende keer. En ik ga ook echt niet me alarm zetten voor over 2 weken 🤣🤣 hoop wel dat ik ook zo lekker slaap want daar heb ik nog wel eens moeite mee. Fijne avond
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wceendje zei:
Haha ja mijn drugs of choice is toch echt g ben 5 jaar die hard g junkie geweest en toen zelf gestopt in de kliniek gaven ze me alleen diazepam(in de tijd dat afbouwen nog niet mocht) dacht toen dat kan ik zelf ook wel..
Heel soms gebruik ik nog g afgelopen weekend toevallig. .. maar de x daarvoor was met koningsdag 2019. Nu vond ik dit en vond het wat er omschreven werd verdacht veel op lijken. Dus dacht proberen kan geen kwaad.. maar moet her idd niet te vaak doen want ben super verslaving gevoelig. Mijne hele familie trouwens.. maar ik weet het van mezelf en gebruik niet als ik me slecht voel . En heb sterkte wilskracht lol . Nou het ligt weer mooi opgeborgen voor de volgende keer. En ik ga ook echt niet me alarm zetten voor over 2 weken 🤣🤣 hoop wel dat ik ook zo lekker slaap want daar heb ik nog wel eens moeite mee. Fijne avond
Klik om te vergroten...
Wat ik gelezen heb werkt allebei op GABA receptoren.
Alleen G relatief kort (2 uur ongeveer) en Phenibut wel 30 uur.

Ken G ook.
Gebruik het nooit los, maar alleen in de comedown van een stimulant. Dat is wel super fijn.
G
GriffinstewartLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeehond zei:
Prima idee maximaal twee keer per maand.
Ik neem het op een nuchtere maag en eet
dan minstens 2 uur niets. Een kop koffie helpt goed voor het gevoel. Daarna krijg ik wel trek in eten en vooral geniet ik extra van de smaak van eten 😍.
Ik slaap er de nacht ook altijd heel goed en diep op.
Ik ben wel Phenibut fan 😍.
Klik om te vergroten...
Mag ik vragen of jij phenibut nog steeds zo'n 2x in de maand gebruik en welke dosering meestal?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
Griffinstewart zei:
Zie jouw reactie nu pas, heb geen melding gekregen raar.. hebben jullie nooit eerder nare bijwerkingen ervaren? Ik kamp momenteel met echt nare bijwerkingen ervan namelijk en wil toch wel meegeven dat je er echt mee moet oppassen. Ik heb het goedje direct weggegooid.

Maar als je het maar 1 dag gebruikt en niet meer dan 1,5 gram dan zal het wel prima zijn. In verleden heb ik daar ook geen last van gehad.

Veel plezier bij Thuishaven!
Klik om te vergroten...
Wij hebben nooit vervelende ervaringen gehad.
Wees niet bang, wij zijn wat ouder en doen altijd voorzichtig, lezen ons goed in.

Ik las ergens dat jij ook hogere doseringen hebt genomen dan wij.

Nee, wij gebruiken nooit meer dan 1 dag en niet meer dan 1,5 gram. Je schrijft dat expliciet, maar zou het niet kunnen dat jij bijwerkingen ervaart omdat jij hiervan afwijkt?

Maar zeker goed dat je het hebt weggegooid als je vervelende bijwerkingen ervaart en het niet fijn voor je is!

Dank je wel, zin in Thuishaven, jij een fijne zaterdag 👍
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Griffinstewart zei:
Mag ik vragen of jij phenibut nog steeds zo'n 2x in de maand gebruik en welke dosering meestal?
Klik om te vergroten...
Dat is gemiddeld, nu al wat langer niet genomen.
Meestal 3x 500mg capsules, totaal 1,5 gram. M’n vrouw doet dit ook.
Als het te heftig voelt neem dan minder, begin met 1 gram of nog minder 750 mg.
Je moet je juist chill gaan voelen, heel subtiel.

Toevallig ga ik het morgen nemen. Dan gaan we naar Thuishaven. We nemen het dan samen met een klein beetje speed. Die combi is top: combinatie van euforie, energie en zelfvertrouwen.

Meestal nemen we alleen Phenibut.
G
GriffinstewartLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeehond zei:
Dat is gemiddeld, nu al wat langer niet genomen.
Meestal 3x 500mg capsules, totaal 1,5 gram. M’n vrouw doet dit ook.
Als het te heftig voelt neem dan minder, begin met 1 gram of nog minder 750 mg.
Je moet je juist chill gaan voelen, heel subtiel.

Toevallig ga ik het morgen nemen. Dan gaan we naar Thuishaven. We nemen het dan samen met een klein beetje speed. Die combi is top: combinatie van euforie, energie en zelfvertrouwen.

Meestal nemen we alleen Phenibut.
Klik om te vergroten...
Zie jouw reactie nu pas, heb geen melding gekregen raar.. hebben jullie nooit eerder nare bijwerkingen ervaren? Ik kamp momenteel met echt nare bijwerkingen ervan namelijk en wil toch wel meegeven dat je er echt mee moet oppassen. Ik heb het goedje direct weggegooid.

Maar als je het maar 1 dag gebruikt en niet meer dan 1,5 gram dan zal het wel prima zijn. In verleden heb ik daar ook geen last van gehad.

Veel plezier bij Thuishaven!
G
GriffinstewartLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Wij hebben nooit vervelende ervaringen gehad.
Wees niet bang, wij zijn wat ouder en doen altijd voorzichtig, lezen ons goed in.

Ik las ergens dat jij ook hogere doseringen hebt genomen dan wij.

Nee, wij gebruiken nooit meer dan 1 dag en niet meer dan 1,5 gram. Je schrijft dat expliciet, maar zou het niet kunnen dat jij bijwerkingen ervaart omdat jij hiervan afwijkt?

Maar zeker goed dat je het hebt weggegooid als je vervelende bijwerkingen ervaart en het niet fijn voor je is!

Dank je wel, zin in Thuishaven, jij een fijne zaterdag 👍
Klik om te vergroten...
Ja dat klopt. Ik heb een aantal keer 500 mg op, 1 gr, 2 gr, 3 gr en zelfs 4 gr ivm het stapeleffect en natuurlijk de hele snelle tolerantie. Tot 2 gr nooit bijwerkingen ervaren. Alles daarboven wel.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
Griffinstewart zei:
Ja dat klopt. Ik heb een aantal keer 500 mg op, 1 gr, 2 gr, 3 gr en zelfs 4 gr ivm het stapeleffect en natuurlijk de hele snelle tolerantie. Tot 2 gr nooit bijwerkingen ervaren. Alles daarboven wel.
Klik om te vergroten...
Mijn advies is: blijf onder de 2 gram.
G
GriffinstewartLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mocht iemand dit topic lezen en denken dat lijkt me een goed idee om een beetje de kater/dip van xtc gebruik of andere drugs te verminderen. Niet doen! En wat zeehond zegt, onder de 2 gr blijven lijkt me goed advies :)
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wceendje zei:
Hoi ik heb vandaag mijn eerste ervaring met phenibut heb 800 mg genomen op lege maag rond 11 uur vanochtend . Kan ik nog 400 bijpakken of beter niet .. thanks
Klik om te vergroten...
Nee dat gaat helaas niet...

Phenibut heeft nu eenmaal 2 tot 4 uur nodig om te werken.
En het ligt ook nog eens aan hoeveel je gegeten hebt.

Phenibut is nu eenmaal een substantie die je echt moet plannen, exact op tijd precies de juiste dosis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."