Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zojuist etizolam besteld voor m'n anxiety die ik bijna dagelijks ervaar, zou graag willen weten wat gebruikers ervan op dit forum er van vinden en of het een beetje een goede benzo is. tenminste als er uberhaubt gebruikers van Etizolam zijn hier."
"Bee zei: Waar komt de anxiety vandaan? Klik om te vergroten... geen idee, wist ik het maar. heb het sinds 2 jaar pas dus aangeboren is het niet."
"Zwijgrecht zei: Heb het wel is gebruikt als slaapmiddel, werkt als een tierelier. Volgens mij zijn die pilletjes 1 mg en als ik er 2 nam dan viel je gegarandeerd in slaap een halfuurtje later, of ik nou stond zat liep of op bed lach. Heel erg oppassen, zakte een keer vol door mn benen, gelukkig ving iemand me op. Klik om te vergroten... denk je dat het slaapwekkender is dan bijvoorbeeld Alprazolam of Oxazepam? of vergelijkbaar"
"Yceman224 zei: Ik was gebruiker van zowel Etizolam, als clozanolam. Ik heb nog niet zoveel ervaring met RC, en heb de werking van dit soort partydrug toch wel zwaar onderschat. Ik kan deze twee middelen niet tot echte partydrugs rekenen, omdat er domweg geen euforische werking mee gemoeid is. Sterker nog, er gebeuren bij mij heel vervelende bijwerkingen en de belangrijkste daarvan is: naast het in slaap vallen volkomen van het padje geraken! En daarvoor zijn 2 tabletjes van 1 mg al voldoende. Van slechts één merk ik bijna niets. En dus nam ik er ééntje bij, en werkelijk, ik ging heel rare dingen doen, of beter gezegd: waanzin....zoals alle electrische draden van allerlei voedingen afknippen omdat ik die nodig had ( tenminste dit zei ik tegen mijn aanwezige vriendin) zo ook in het holst van de nacht iets op het fornuis in de hens zetten...en dan het allerergste daarbij, ik kan mij er dus hèlemaal niets van herinneren! Volkomen black out! En dus ook: out! Deze categorie is als slaapmiddel erg goed, en helaas minder goed in mijn gevallen in de realiteit blijven. Zoals gezegd is er géén euforische werking. Conclusie deze rc"s zijn niets voor mij. Klik om te vergroten... Huh echt raar ik slik soms gewoon 6mg op een chill avond met wat vrienden en ik blow er bij gedraag me gewoon prima en voel me heerlijk chill + ik heb met eti altijd WEL een tikkeltje euforie niet veel maar wel wat"
"Etizolam"
"Ik raad je Etizolam aan voor recreatief gebruik, deze is het minst slaapverwekkend van alle benzo's. Zelf kan ik het gebruik van benzo's moeilijk in de hand houden en gebruik vrijwel iedere dag als ik ze heb, De eerste keer kocht ik 50 Etizolam pillen en heb deze in een week opgemaakt wat dus een week lange ''blackout'' was waar ik de helft niet meer weet wat ik die week heb gedaan. Je zegt drugs gebruik in de hand te kunnen houden, dat geloof ik zeker maar benzo's hebben de eigenschap om je rationele denk vermogen zo enorm te verlagen dat het je letterlijk niks meer boeit en je ze als snoepjes gaat eten. Laat het snuiven, roken, pluggen etc achterwegen met benzo's. Slikken is het beste. en als ik je nog een tip mag geven; Cannabis roken bij benzo's is enorm relaxd"
"4 tot 6 uur bron : https://psychonautwiki.org/wiki/Methylphenidate"
"Ik heb geen idee maar ben wel heel benieuwd naar wat andere te zeggen hebben, ik volg!"
"АЛ-90 zei: *modknip: uitleg geven of vragen over het productieproces/recept van drugs is niet toegestaan op het forum* Klik om te vergroten... Held"
"oeioei benzo's en GHB... nou net 2 middelen die een heftige lichamelijke afkick hebben. super knap van je!"