Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste wietplanten

Mijn eerste wietplanten

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GodmaghetwetenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste mensen.Ik loop met een vraag waar iemand hopelijk antwoord op heeft.ik had een tijd terug van een maat 3 stekies gehad.Ik heb ze een paar weken in een emmer gehad.En later in de tuin gezet.het gaat naar mijn weten goed met de planten (ze blijven maar groeien).Maar ik heb ze nu al een maand of 3 of 4 en zou heel graag willen weten waneer er ongeveer toppen komen. Dit zijn ze
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het maakt niet uit hoe lang je planten er al staan of hoe groot ze zijn, het bloeien begint pas als de dagen echt korter worden :wink:

Nog zeker een paar weken wachten voor de massale buiten bloei begint dus!
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooie plant man, tering die zijn al hoog :grin:.

Ik heb dit jaar voor het eerst ook wietplanten, die het erg goed doen vanwege het prachtige weer van deze zomer. Ik zal er morgen eens fotos van maken.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
weyoun22 zei:
Mooie plant man, tering die zijn al hoog :grin:.

Ik heb dit jaar voor het eerst ook wietplanten, die het erg goed doen vanwege het prachtige weer van deze zomer. Ik zal er morgen eens fotos van maken.
Klik om te vergroten...

De laatste 2 weken is toch flink bucht..
Als het weer niet flink bij draait tot de herfst dan is elke buiten kweker toch goed de lul.
Maar we zitten gelukkig nog midden in de zomer:)
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
PepTalk zei:
weyoun22 zei:
Mooie plant man, tering die zijn al hoog :grin:.

Ik heb dit jaar voor het eerst ook wietplanten, die het erg goed doen vanwege het prachtige weer van deze zomer. Ik zal er morgen eens fotos van maken.
Klik om te vergroten...

De laatste 2 weken is toch flink bucht..
Als het weer niet flink bij draait tot de herfst dan is elke buiten kweker toch goed de lul.
Maar we zitten gelukkig nog midden in de zomer:)
Klik om te vergroten...

Vergeleken met andere jaren hebben we dit jaar echt bijzonder veel zonnige dagen en vooral ook warme weken gehad.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor de 1e helft van de zomer wel ja,
maar de beloofde warmste zomer ooit is nog lang niet uitgekomen.

Ook hebben we geen zon nodig in de groeifase ( wel wat natuurlijk, anders krijg je die gestrekte bonestaken) maar vooral een goede nazomer is erg belangrijk.

En dat ze nu nog flink doorgroeien, komt dus juist door het slechte weer nu:wink:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Voor de 1e helft van de zomer wel ja,
maar de beloofde warmste zomer ooit is nog lang niet uitgekomen.

Ook hebben we geen zon nodig in de groeifase ( wel wat natuurlijk, anders krijg je die gestrekte bonestaken) maar vooral een goede nazomer is erg belangrijk.

En dat ze nu nog flink doorgroeien, komt dus juist door het slechte weer nu:wink:
Klik om te vergroten...

Ja klopt daar heb je zeker gelijk in. Maar Augustus is over het algemeen een goede maand, dus keep your fingers crossed :stoned:
G
GodmaghetwetenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hee heel erg bedankt voor de info jongens. En voor de complimenten !!!. Ik ben ook wel benieuwd hoe jouw planten er uit zien Weyoun22
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
weyoun22 zei:
PepTalk zei:
Voor de 1e helft van de zomer wel ja,
maar de beloofde warmste zomer ooit is nog lang niet uitgekomen.

Ook hebben we geen zon nodig in de groeifase ( wel wat natuurlijk, anders krijg je die gestrekte bonestaken) maar vooral een goede nazomer is erg belangrijk.

En dat ze nu nog flink doorgroeien, komt dus juist door het slechte weer nu:wink:
Klik om te vergroten...

Ja klopt daar heb je zeker gelijk in. Maar Augustus is over het algemeen een goede maand, dus keep your fingers crossed :stoned:
Klik om te vergroten...

Let's hope so :hearteyes:

@ Godmaghetweten,

Ik zou wel goed opletten op doorhangers/afknakkers van toppen/takken in de bloei.
Je plant is niet erg compact (lees: gestrekt) en je hebt dus grote kans dat wanneer er lekkere, dikke maar vooral na regen zware toppen in gaan groeien dat je takken gaan knakken.

Wat dus einde top betekend:(
Zo te zien heb je genoeg spanmogelijkheden, dus met wat touwtjes ga je al heel ver komen!
G
GodmaghetwetenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hee heel erg bedankt voor die tip PepTalk. ga er zeker op letten !!!
G
GodmaghetwetenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had er zelf niet opgekomen :)
S
ShitsFuckedUpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uhmm, ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit een mannetje.

Vanwege de lange en vele vingers.
Had vorig jaar zelf namelijk ook een mannetje en die leek er best op.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
ShitsFuckedUp zei:
Uhmm, ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit een mannetje.

Vanwege de lange en vele vingers.
Had vorig jaar zelf namelijk ook een mannetje en die leek er best op.
Klik om te vergroten...

Deze plant heeft juist weinig vingers, wat door lichte stress kan komen.
De gestrektheid van de plant komt doordat hij geen zon krijgt wanneer deze achter het huis is.
Op de foto's kan ik niet zien of het man of vrouw is, maar aangezien hij ze als stekken gekregen heeft kun je daar wel van uit gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."