Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is vreemd.. middrnacht heb ik niet geslapen, ik kon niet. Me heel de dag brak gevoeld,; toen ik thuis kwam ff geslapen van 7 - 9 . Ik word wakker, ik voel me nog brak-ker . Zo'n hoofdpijn, ik neem een biertje en ik voel me beter"
"Nicotine en wiet."
"Is er ook geen bepaalde Absinth die je ff in brand kan steken .."
"Marlboro en Jupiler ."
"Banaan en Cola ."
"azgaza zei: BillyBilo zei: Giow zei: Kan je craving vergelijken met die gast van Trainspotting in die kamer ? Klik om te vergroten... Nee dat is cold turkey gaan van benzo's en smack Klik om te vergroten... Ik denk, en dat denk ik omdat ik niet verslaafd ben maar me probeer voor te stellen hoe dat zou zijn, dat als je niet verslaafd bent geweest aan zwaar verslavende middelen, je dat gewoon echt niet kán voorstellen of weten. En dat je beter de woorden daarvoor ook niet verkeerd kan gebruiken omdat dat bij echt verslaafden misschien enkel irritantie opwekt. En on topic: over 10 minuten waarschijnlijk weer hasj. Klik om te vergroten... Daar sluit ik mij ook bij aan"
"Net zoals elke drug heeft alcohol zijn voor-en nadelen. De kater is bv minder, daarom rook ik soms liever een Joint. Hiervan (krijg ik) geen hoofdpijn,; en kotsneigingen. Kotsneigingen van een Joint heb ik nog maar 1x gehad omdat ik in de auto zat. Maar soms is het effect wel leuker,; ik wordt socialer. Ik denk dat ik interesant ben ."
"8 gr voor 50 euro ?"
"Is Ephedra niet een zwaardere Speed ? Dat ervoor zorgt dat je je extra energie kan verbuiken ? Ephedrine ? Nouja, ik weet het niet zeker"
"33cl Jupiler."