Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een overload aan nicotine."
"Alcohol en een shitload aan nicotine."
"Veel soorten drugs gedaan (vaak ook), maar alleen voor cocaine was ik verslavingsgevoelig. Maar dat is ook drugs, dus ja."
"No offence taken."
"Ik heb het één keer gebruikt en in een aardbeienmilkshake geflikkerd. Die werd zo smerig, dat ik jaren geen milkshake heb kunnen drinken, want ik werd elke keer misselijk. Dus ik zou het iig niet in iets doen wat je normaal gesproken superlekker vindt."
"Een shitload aan nicotine en pijnstillers tegen m'n hoofdpijn die ik heb gekregen doordat ik m'n longen uit m'n lijf probeer te roken."
"Dit is toch gewoon een kankervette plaat. Kom op zeg."
"Dus van jullie was die stank die ik rook."
"Fuck the movie. Ik ga in april naar de echte."
"Alcohol, nicotine enzo."