Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nee daar heb ik wat aan haha ik heb toch al teveel gedaan als je dat (voor 1 xtje) al te erg vind.. ik ben wel wat gewend maarja jullie advies is dus gewoon opsnuiven? dus roken werkt niet? of vinden jullie het gewoon lekkerder om te snuiven.."
"Ontopic blijven is bij velen hier een onbekend iets Hehe maakt nu toch niet meer uit .. Pff weekend is weer voorbij beetje jammer"
"Ja ik erken ankel te leven voor het weekend slecht he"
"Oke de film gaat misschien niet echt over coke (wel snuiven) maar het is toch wel 1 van de leipste drugsfilms die er is Fear & loathing in las vegas, een film die iedereen op dit forum gezien moet hebben vind ik"
"Bal0n zei: Ik heb em op mn pc staan, alleen ik kan nergens ondertiteling vinden ervoor. Heel vervelend aangezien de film Frans is . Klik om te vergroten... offtopic* http://subscene.com/13900/SubtitleFilm.aspx ff kopieeren naar je adresbalk en als dat niet werkt -> www.divxstation.com -> subtitles -> baise-moi typen et voila /offtopic*"
"Ik vind het ook maar vaag waarom ik elke dag blow (vrijwel elke dag uitzonderingen daar gelaten) Het is gewoon relaxed ik heb het er wel is over met een maatje waar k elke dag mee omga en dus ook blow Je gaat ergens heen en dan ga je rustig jointje draaien en roken en das soms (vaak :P) alles wat we daar doen, en je zou er niet heen gaan zonder die joint.. Je hebt gewoon wat te doen omdat het vaak saai is.. Het effect is niet eens zo super als je het elke dag doet je wordt er moe van, als je het om de week of 2 weken doet wordt je veel leuker stoned maja een jointje is gewoon relaxed.. had laatst ook van vrijdag tot maandag niks totaal geen probleem mee en blow al sinds het begin eigenlijk bijna elke dag (nu bijna 2 jaar) vind het maar onzin wat je doet je bent er teveel mee bezig daarom "lukt" het niet ik was bij mn vriendin toen die ik net had leren kennen (anti wiet is ze :P) en ik dacht er niet eens aan .. Je moet gewoon wat te doen hebben"
"Angst is een slechte raadgever"
"4 dagen is het langste.. Van vrijdagochtend toen ik uit bed kwam om naar school te gaan tot maandagavond toen ik helemaal para naar bed ging. Die zondag had ik overigens niks meer gebruikt vanaf 6 uur sochtends, maar slapen deed ik de hele nacht niet van zondag op maandag (en ik moest gewoon naar school) Naja zag ik natuurlijk niet zitten, ik neem best de consequenties van mijn daden op me maar 3 nachten zonder slaap waarvan de laatste niet moedwillig vind ik wel een excuus om een paar dagen weg te blijven hehe. denk dat het rond de 90 uur zit iets in die richting"
"En dat motto betuigt van een kansloos leven. Vind het sowieso al niks meisjes die speed gebruiken heb ik meestal niet veel mee op van de meisjes die ik heb gekend die het doen is allemaal 1 pot nat smerige loeders.."
"Volgens mij heb je zn reactie niet helemaal begrepen Kim haha.."