Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"waar haddne we het nou over?"
"Iemand nog ideen voor chille plekke voor het gebruik van ketamine in den haag? evt ervaringen? mvg emilio."
"lagguh...maar k moet t ook ckrs een keer buiten doen!"
"Blackout zei: heb ik het punt bereikt waarop ik er zeker van ben dat het goede LSD is. Klik om te vergroten... Zoek een betere dealer dude.... Klik om te vergroten... Veel betere LSD dan LSD die je het gevoel geeft in de hemel te zijn, weet ik niet te krijgen hoor.. ji wel? pm me dan maar ff:P"
"IEmand nog goede ideen over een goede plek om te trippen in regio Den Haag? evt ervaringen?"
"klink lagguh"
"dropklavertjes, klein beeje bruingroen. en ze roken heerlijk naar drop.. jmmrgenoeg kan ik ze nu nergens meer vinden"
"heb ik het punt bereikt waarop ik er zeker van ben dat het goede LSD is."
"sossa"