#1
IEmand nog goede ideen over een goede plek om te trippen in regio Den Haag? evt ervaringen?
Boner simpson zei:Scheveningen, t strand...
Of het haasge bosMaar wel oppassen daar :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."