Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat zal lastig zijn om te peilen, je klachten zijn dat je vaak moet plassen, of in ieder geval het gevoel hebt dat je vaak moet plassen. Ik heb zelf dat ik wanneer ik alcohol drink ik sneller na 3 glazen moet plassen dan dat dit zou zijn bij 3 glazen water. Misschien dat je lichaam de alcohol snel wil lozen, maar dat is maar een aanname. Ik wilde eigenlijk even reageren op je post en je bedanken. Ik gebruik namelijk zelf ook voornamelijk de combinatie 3mmc en keta, maar gebruik dan ipv een aantal puntjes bijvoorbeeld wel bijna een gram miauw en is mijn keta tolerantie ook wel vrij omhoog gegaan. Hierdoor gebruikte ik ook wel meer ketamine, maar ik was mij niet zo bewust van de fysieke gevolgen. Ik zie ketamine als een hulpmiddel om na gebruik weer rustig te worden en te slapen. Ik heb me nu voorgenomen om hier niet zo meer mee om te gaan, maar enkel een keer bij een after of iets dergelijks de ketamine te gebruiken. Verder weet ik natuurlijk niet hoe jouw lichaam op drugs reageert, maar denk ik dat het met de fysieke schade wel meevalt. Je geeft aan dat je slechts enkele puntjes hebt gebruikt in de afgelopen 8 weken. Zelf heb ik helaas wel meerdere grammen gebruikt, maar tot op heden geen last gehad van klachten. Heb soms de dag na gebruik wel lichte zeurende buikpijn, maar niks blijvends. Ik zou jezelf niet te druk maken om de schade die je denkt te hebben aangericht, want je hebt niet zorgelijk veel 3mmc of ketamine gecombineerd. Nogmaals bedankt voor je verhaal en succes met het herstel!"
"Hoi, Bedankt voor jullie berichtjes. Ik heb er zeker wat aan en ook fijn dat ik het met iemand kan delen zo. Ik heb inmiddels een lijstje gemaakt in mijn notities die ik erbij kan pakken als er een hunkering is, maar ik niet wil gebruiken. Bovendien wil ik dus echt alle drugs of in ieder geval 4mmc opmaken per gelegenheid en dan niet het in huis halen tot het volgende feest. Hier het lijsje Waarom ik het niet wil doen ik wil me positiever voelen Ik wil me niet hoeven schamen Ik wil geen kater meer hebben of onnodig moe zijn Ik wil niet hoeven liegen Ik wil me beter kunnen concentreren Ik wil me zelfverzekerd voelen zonder Ik wil meer genieten van drugs op feestjes met vrienden Ik wil gezonder leven Ik wil geen gat in m’n neus Ik wil minder geld uitgeven Korte termijn geluk weegt niet op tot de lange termijn gevolgen Verder heb ik echt alleen alleen de crave met 4 mmc. Als ik xtc of 2cb of speed in huis heb liggen heb ik totaal geen craving om dit zomaar te gebruiken. Juist omdat 4mmc in mijn omgeving veel wordt gebruikt, het effect niet al te heftig is en het juist na een avond alcohol drinken een kater voorkomt (buiten het moe zijn) geef ik daar sneller aan toe. Ik ben me heel bewust van dat het niet oke is en kan het vaak wel negeren, maar op die momenten dat dat niet lukt dan baal ik gewoon flink, en ben ik ook wel eens bang voor een echte verslaving. Ik ben een serieuze student (universiteit) en ben juist bang dat dit uit de hand kan lopen en de gevolgen hiervan voor mijn toekomst. Ik ben niet in ontkenning, ik ben bang in dat het zich verder ontwikkeld."
"Casrus zei: ^ Als je wilt stoppen, stop. Klik om te vergroten... Ja heb hier echt niks aan :/ Het is vgm wel duidelijk dat wat ik echt wil en waar ik soms aan toegeef niet altijd dezelfde dingen zijn. Lekker makkelijk om dan te zeggen van stop stop er dan mee."
"Hoi.. Ik trapte er weer in, lekker 3 mmc gebruikt en fijn kunnen schoonmaken en opruimen, het bleef alleen niet bij 1 of 2 sleutelpuntjes. Ik moet morgen redelijk vroeg op en heb net nov iets genomen. Heb nu de drugs zo ver mogelijk weg gelegd en moet nu even m’n best doen om te gaan slapen. Heb al een melatonine pil genomen, maar twijfel of dat gaat werken. Heeft iemand tips, al is het maar klein beetje motivatie groetjes Iemand die 3mmc veel te leuk vindt en daarom ook niet te vaak gebruikt maar nu even wel"
"Hoii, Ik heb dringend advies nodig. Ik snoof zojuist miauw en het kwam niet helemaal lekker terecht in mijn keel waardoor ik hard moest hoesten. De miauw die nog klaarlag stoof op dat moment in mijn linkeroog. Het prikte flink. Ik heb het meteen enkele minuten met water onder de kraan gespoeld. Het is momenteel nog beetje rood en gevoelig maar ik kan wel prima zien. Denken jullie dat ik nog andere stappen moet ondernemen? Schrok wel aardig omdat het natuurlijk een erg chemisch bijtend goedje is. Graag advies, alvast bedankt <3"
"Update: het gaat een stuk beter, zie er nu eigenlijk niks meer aan en gevoel is normaal.. of misschien is dat het effect van de miauw. Schrok even want het prikte flink. Bedankt voor de reacties spoelen met water was dus goede stap. Zal even kijken hoe het morgen aanvoelt en eruitziet"
"Hoi.. dit is mijn eerste post. Ik ben student en sinds corona is begonnen is mijn recreatieve drugsgebruik toegenomen (van alleen op festivals) tot ook met uitgaan, thuisfeestjes en ook wel eens zomaar. Ik hield eerder altijd netjes 3 weken of een maand tussen mijn drugsgebruik in, maar dat is toen langzaamaan toegenomen. Mijn vrienden weten wel dat ik drugs gebruik, maar niet dat het zo vaak is geworden (en soms ook alleen). Ik weet dat als ik niks in huis heb het goed gaat. Zo ook vanavond. Nu ben ik thuis en schoot me ineens te binnen dat ergens nog een restje 4mmc lag (Ik heb ongeveer 3 weken niks gebruikt) . Op dat moment moet ik er zo veel aan denken dat ik niet kan slapen zonder het te pakken, dus dat heb ik gedaan. Nu voel ik me schuldig omdat ik had voorgenomen tot mijn volgende geplande festival niks te gebruiken, zodat ik er dan ook optimaal van kan genieten. Ik vind mezelf wel en niet verslaafd.. ik heb perioden dat ik prima zonder drugs kan, ik functioneer prima en ik ga het ook niet zomaar halen als ik er gewoon zin in heb, maar op een avond als vandaag dat ik dan weet dat er iets is dan moet en zal ik het nemen. Verder heb ik eigenlijk altijd zin in drugs als ik dronken ben, een gezellige avond stappen eindigt dan snel in snuiven en een nacht doorhalen. Het maakt het niet makkelijk dat de mogelijkheden voor t grijpen liggen en altijd wel iemand het ook wil, dan ben ik een kuddedier. Dat stelt me wel weer teleur in mezelf. Nu lig ik wakker beetje te balen van mezelf.. het was t gwn niet waard"
"Ik vind het moment dat ik besluit zo ineens te gebruiken, alleen thuis zonder dat ik een goede gelegenheid heb, maar dat ik het toch moet heel confronterend. Het is zeker nog geen verslaving maar ik wil gewoon nee kunnen zeggen als het niet verstandig is"