#1
Ik heb heel lang met blaas klachten in het ziekenhuis gelopen door overmatig Ket gebruik. Je mag me altijd een pb doen
Wat is het resultaat hiervan?Ik had ook blaasklachten verschrikkelijk. Met een thuis urine dipstick test ben ik eerst gaan testen. Dat doe ik nog steeds regelmatig.
Ja daarom vind ik het ook zo raar dat de klachten weer terugkomen naar t gebruik van 3mmc. Maar dit is indd een goede wake up call om gewoon overal mee te stoppen, met keta ben ik al ruim 2 maanden gestopt.Voornamelijk keta is echt funest voor je blaas. Zou daar echt mee helemaal mee stoppen.
Username checks outJa daarom vind ik het ook zo raar dat de klachten weer terugkomen naar t gebruik van 3mmc. Maar dit is indd een goede wake up call om gewoon overal mee te stoppen, met keta ben ik al ruim 2 maanden gestopt.
Beste,Dat zal lastig zijn om te peilen, je klachten zijn dat je vaak moet plassen, of in ieder geval het gevoel hebt dat je vaak moet plassen. Ik heb zelf dat ik wanneer ik alcohol drink ik sneller na 3 glazen moet plassen dan dat dit zou zijn bij 3 glazen water. Misschien dat je lichaam de alcohol snel wil lozen, maar dat is maar een aanname.
Ik wilde eigenlijk even reageren op je post en je bedanken. Ik gebruik namelijk zelf ook voornamelijk de combinatie 3mmc en keta, maar gebruik dan ipv een aantal puntjes bijvoorbeeld wel bijna een gram miauw en is mijn keta tolerantie ook wel vrij omhoog gegaan. Hierdoor gebruikte ik ook wel meer ketamine, maar ik was mij niet zo bewust van de fysieke gevolgen. Ik zie ketamine als een hulpmiddel om na gebruik weer rustig te worden en te slapen. Ik heb me nu voorgenomen om hier niet zo meer mee om te gaan, maar enkel een keer bij een after of iets dergelijks de ketamine te gebruiken.
Verder weet ik natuurlijk niet hoe jouw lichaam op drugs reageert, maar denk ik dat het met de fysieke schade wel meevalt. Je geeft aan dat je slechts enkele puntjes hebt gebruikt in de afgelopen 8 weken. Zelf heb ik helaas wel meerdere grammen gebruikt, maar tot op heden geen last gehad van klachten. Heb soms de dag na gebruik wel lichte zeurende buikpijn, maar niks blijvends. Ik zou jezelf niet te druk maken om de schade die je denkt te hebben aangericht, want je hebt niet zorgelijk veel 3mmc of ketamine gecombineerd.
Nogmaals bedankt voor je verhaal en succes met het herstel!
Ja dit heb ik idd geprobeerd, waardoor de aandrang iets minder was. Daarentegen heb ik verschillende keren op dit forum gelezen dat het belangrijk is om je blaas te blijven spoelen met water. Vandaar misschien mijn ietwat vele vocht inname. Daarnaast is deze vocht inname vooral tijdens mijn toch wel fysieke werk.Heb je geprobeerd minder water te drinken?
Kan allebei maar denk dat je daar zo snel nog weinig zinnigs over kan zeggen. Gewoon lekker doorgaan met je herstelHallo iedereen, mijn aantal keren naar het toilet is weer redelijk normaal, namelijk rond de 5 a 6 keer overdag en af en toe 1 keer snachts. Aandrang is nog wel aanwezig maar is redelijk goed te onderdrukken, heb ook het idee dat dit komt door de bekkenbodem oefeningen. Daarentegen heb ik vanmiddag 12km gelopen, vervolgens moest ik 3 naar ‘t toilet in 3 uur tijd. Weet iemand toevallig of deze wandeling invloed kan hebben op mijn klachten? Of is het toch nog iets wat tussen mijn oren zit en moet ik het loslaten? Ik hoor graag van jullie!
Gezond eten, bewegen en leuke dingen doenKleine update:
Het gevoel dat ik iedere 45 minuten moet plassen is iets minder. Waarbij ik dinsdag nog 12 x overdag naar t toilet ben geweest, was dit gisteren 8 x. Het is voor mijn gevoel iets makkelijker op te houden. Daarnaast drink ik wel veel, gisteren namelijk 4 x fles airup van 650ml met water, 1 kop groene thee cranberry, 1 x kop detox thee en 2 redelijk grote glazen water. Zoals ik eerder al aangaf ben ik volledig gestopt met gebruiken, hier heb ik totaal geen moeite mee. De lichamelijke klachten die me 1 puntje 3mmc nou opgeleverd hebben vind ik het nooit van mijn leven waard. Mocht iemand nog tips hebben hoor ik het graag! Of is de beste tip, gewoon geduld hebben ??
Heb je geprobeerd minder water te drinken?Kleine update:
Het gevoel dat ik iedere 45 minuten moet plassen is iets minder. Waarbij ik dinsdag nog 12 x overdag naar t toilet ben geweest, was dit gisteren 8 x. Het is voor mijn gevoel iets makkelijker op te houden. Daarnaast drink ik wel veel, gisteren namelijk 4 x fles airup van 650ml met water, 1 kop groene thee cranberry, 1 x kop detox thee en 2 redelijk grote glazen water. Zoals ik eerder al aangaf ben ik volledig gestopt met gebruiken, hier heb ik totaal geen moeite mee. De lichamelijke klachten die me 1 puntje 3mmc nou opgeleverd hebben vind ik het nooit van mijn leven waard. Mocht iemand nog tips hebben hoor ik het graag! Of is de beste tip, gewoon geduld hebben ??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."