Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiauw (4 mmc) in oog terechtgekomen (help)

Miauw (4 mmc) in oog terechtgekomen (help)

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker10923Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoii,

Ik heb dringend advies nodig. Ik snoof zojuist miauw en het kwam niet helemaal lekker terecht in mijn keel waardoor ik hard moest hoesten. De miauw die nog klaarlag stoof op dat moment in mijn linkeroog. Het prikte flink. Ik heb het meteen enkele minuten met water onder de kraan gespoeld. Het is momenteel nog beetje rood en gevoelig maar ik kan wel prima zien. Denken jullie dat ik nog andere stappen moet ondernemen? Schrok wel aardig omdat het natuurlijk een erg chemisch bijtend goedje is.

Graag advies, alvast bedankt <3
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spoelen met water heb je gedaan, goedzo.

Gewoon letten op wat je lichaam aangeeft, als het extreem rood blijft over de komende uren of je ineens niet goed kan zien dan is het handig even langs een arts te gaan maar het is ook weer geen 1 molair zoutzuur dat je in je oog hebt gekregen. Niet te druk maken hoor hahah
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Take it easy, je hebt het juiste gedaan.
Het is geen zoutzuur inderdaad
Goed dat je hier even checkt/informeert.

Geniet lekker.
G
Gebruiker10923Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Update: het gaat een stuk beter, zie er nu eigenlijk niks meer aan en gevoel is normaal.. of misschien is dat het effect van de miauw. Schrok even want het prikte flink. Bedankt voor de reacties spoelen met water was dus goede stap. Zal even kijken hoe het morgen aanvoelt en eruitziet :)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gebruiker13579 zei:
Update: het gaat een stuk beter, zie er nu eigenlijk niks meer aan en gevoel is normaal.. of misschien is dat het effect van de miauw. Schrok even want het prikte flink. Bedankt voor de reacties spoelen met water was dus goede stap. Zal even kijken hoe het morgen aanvoelt en eruitziet :)
Klik om te vergroten...
Dankje voor het laten weten :) Morgen ben jij weer oke. Gaan jullie lekker aan de 4MMC?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."