Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"totaal af te raden.. t lijkt in t begin heel ontschuldig.. tot t sosmonster controle over je heeft... en dan begint t...."
"Waarom is drugs zo verslavend?? j weet als je de informatie ervan zou lezen dat het jezelf kapotmaakt en tog wil je t?? raar joh een verslaving"
"Wat ik niet snap is.. coke..en speed.. zijn allebij meest bekend in snuifvorm.. heb zelf 1 of 2 keer coke gedaan... beetje verdooft.. maah vond er geen bal aan..voor me geld.. k ben nu met coke maah gestopt.. hoor verhalen van mensen..die t 1 keer te veel doen..e nt dan zow lekker vinden... k he zelf die drang bij coke nog niej gelukkig... zou kapot gaan aan de kosten.. Coke en speed... prikkelen tog allebij het zelfde ? centrale zenuwstelsel.. maah hebben allebij iets andere werkingen?"
"denk dat het komt..omdat als j speed doet.. je er meteen 24 uur zoet mee bent..en bij coke.. j kan zegge ja ga nu ff 1 of 2 uurtjes zitte en dan lekker slapen..en bent rustig..iets wat bij speed niet zo is..al hou ik wel van een beetje totale vage onrust:P"
"tjah zkr verslavend.. merk bijvoorbeeld als j het geld ervoor hebt en je nummers hebt om het te halen je t makkelijk gaat hale.. mja merk bijvoorbeeld oowk als k de nummers sirieus wis en ik de mensen vermijd die het doen en er probeer er niet aan te denken het na een tijd steeds beter gaat en je er steedsm inder verlangens naar hebt gaat allemaal zo goed zolang je zelf maar wilt"
"0.5 gr cocaine word als het goed is gezien al incidenteel gebruik.. dus nie afgestraft maar deze word wel zonder enige vervolging in beslag genomen,,, alles boven de 0.5 word gezien als verkoop en dus bestraft kweet niet of het afgewogen is.. maar ik denk als je over de 0.5 gr zit je een probleem hebt,, denk hierbij aanmerking in gedragsraport, hoop j er iets aan hebt"
"Als je coke gebruikt is het neem ik aan normaal je na 20-30 min een nieuwe lijn wilt... nu vroeg ik me af.. een coke verslaving bouw je dit op met termijnen? coke is volgens veel mensen zwaar verslavend? omdat het contrast tussen het goeie en slechte gevoel zo heftig is? waneer kun je jezelf verslaafd noemen?"
"haha goed gek wie ga der nou in godsnaam basen"
"Ja, maar de drang naar meer is redelijk normaal? ik gebruik nu meestal gezamenlijk met een groep ieder weekend.. en soms een keer door de weeks omdat iemand het dan aanbied.. merk wel k steeds meer er aan ga denken in nuchtere toestand, gewoon steeds denken had k t nu maar?.. niet vaak maar sommige momenten?"
"wat ik me afvraag? wrom s basen zo erger verslavend als speed coke enzo? als snuifvorm dan? heb t 1 x gedaan vond dr niks aan?"