#1
He mensen
Ik wil vanavond een tripje gaan pakken, columbiaan mushrooms. DIt omdat ik me laatste tijd redelijk somber voel, ik wil me hier in gaan verdiepen, om zo eventuele onverwerkte emoties naar de oppervlakte te brengen.
Heb dit ook al eens eerder gedaan, en daar kwam uit dat ik niet van mij zelf hield.
Ik ben van plan om deze avond 3 gram te eten, meditatieve muziek aan, en gewoon ook wat proberen te chillen. Dit wordt trouwens wel mijn eerste keer dat ik alleen dat ik ga eten.
Commentaar welkom, eventuele tips ook.
Ik wil vanavond een tripje gaan pakken, columbiaan mushrooms. DIt omdat ik me laatste tijd redelijk somber voel, ik wil me hier in gaan verdiepen, om zo eventuele onverwerkte emoties naar de oppervlakte te brengen.
Heb dit ook al eens eerder gedaan, en daar kwam uit dat ik niet van mij zelf hield.
Ik ben van plan om deze avond 3 gram te eten, meditatieve muziek aan, en gewoon ook wat proberen te chillen. Dit wordt trouwens wel mijn eerste keer dat ik alleen dat ik ga eten.
Commentaar welkom, eventuele tips ook.