Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's alleen nemen.

Paddo's alleen nemen.

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
Gabber39Lid
01-01-2024, 00:00
#1
He mensen

Ik wil vanavond een tripje gaan pakken, columbiaan mushrooms. DIt omdat ik me laatste tijd redelijk somber voel, ik wil me hier in gaan verdiepen, om zo eventuele onverwerkte emoties naar de oppervlakte te brengen.
Heb dit ook al eens eerder gedaan, en daar kwam uit dat ik niet van mij zelf hield.
Ik ben van plan om deze avond 3 gram te eten, meditatieve muziek aan, en gewoon ook wat proberen te chillen. Dit wordt trouwens wel mijn eerste keer dat ik alleen dat ik ga eten.

Commentaar welkom, eventuele tips ook.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iedereen hier gaat je afraden om paddo's te nemen terwijl je je kut voelt. Dus ik denk niet dat je daar veel hulp in zult krijgen. Ik denk dat dit iets is dat je voor jezelf moet bepalen. Het feit dat je niet zeker bent over je keuze zegt mij dat je het niet moet doen. Maar dit is vooralsnog aan jou, niet aan mij.
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je dit gaat doen: NIET ALLEEN NEMEN!

volg mijn raad alsjeblieft op, je kan ook problemen verwerken als er iemand bij is, en als het dan alsnog foutgaat is er iemand om je gerust te stellen en bij wie je liefde kunt halen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Iedereen hier gaat je afraden om paddo's te nemen terwijl je je kut voelt. Dus ik denk niet dat je daar veel hulp in zult krijgen. Ik denk dat dit iets is dat je voor jezelf moet bepalen. Het feit dat je niet zeker bent over je keuze zegt mij dat je het niet moet doen. Maar dit is vooralsnog aan jou, niet aan mij.
Klik om te vergroten...
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#5
DIt omdat ik me laatste tijd redelijk somber voel, ik wil me hier in gaan verdiepen, om zo eventuele onverwerkte emoties naar de oppervlakte te brengen.
Klik om te vergroten...

Als je je slecht/somber voelt dan raad ik paddo's alleen nemen toch af.
paddo's nemen om onverwerkte emoties te verwerken is een slecht idee.
maargoed jij beslist.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alleen raad ik je af, je kan anders wel aan iemand vragen om af en toe even bij je te checken of alles goed gaat of iemand die dicht bij je woont waar je wanneer je wilt langs kan gaan.
Dat somber voelen en problemen op willen lossen ken ik. Ik zat een tijdje in de knoop met mezelf omdat ik van mezelf vond dat ik niks echt goed kan, ik kan hier en daar wel iets maar niet echt uitblinken. Ik heb ook mede door een paddo trip en een aantal keer goed stoned dit kunnen oplossen met een heel simpel zinnetje: In elk ding is iemand wel beter, je kan bijna onmogelijk de beste in iets zijn. Het lijkt een wonder maar heb er sinds dien nooit meer aan gedacht dat ik nergens goed in was, ik kan het nu een stuk makkelijker accepteren en zit een stuk beter in me vel! In dat opzicht zie ik paddo's en wiet toch echt wel als een wondermiddel!

EDIT:

Dit is trouwens wel heel vlot uitgelegd hoor, ik kan hier echt boekdelen over typen als ik wil maar dat hou ik even voor mezelf. Ook wil ik je wel waarschuwen dat als je dit gaat doen het wel erg emotioneel kan worden, en je in het begin misschien een gevoel krijgt dat je der nooit uit zal komen en altijd ongelukkig zal blijven. Het kan best heftig worden!
G
Gabber39Lid
01-01-2024, 00:00
#7
niet meer genomen uiteindelijk...Thanks voor de reacties

Groet
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou het toch echt niet alleen nemen. Ik weet niet of je weleens een flinke bad trip hebt had maar dat is echt (op korte termijn) het kutste wat ik heb meegemaakt. Persoonlijk heb ik 2x een bad trip gehad en 1 keer werd ik psychotisch. Volgende dag werd ik wakker in het ziekenhuis. En daar ben ik nog blij dat vrienden van mij medische hulp hebben gehaald en ik vrij snel lorazepam kreeg toegediend. Je hebt waarschijnlijk geen idee hoe diep en angstig de staat van een bad trip kan zijn. En dan zijn er ook nog dosis- en persoonsafhankelijke gradaties in hoe bad je gaat. Ik kan je echt niet vaak genoeg benadrukken dat je dit echt uit je hoofd moet laten. Maar het is jouw lichaam. Ben ervan op de hoogte hoe koppig drugsgebruikers (of misschien gewoon mensen) kunnen zijn :wink:

Mocht je het toch doen zorg dan, en dit meen ik echt heel serieus want als je bad gaat bedank je jezelf hiervoor, dat je benzo's of GHB bij de hand hebt! Want geloof me, de tijd gaat HEEL langzaam als je ligt te mindfucken in een bad trip.

Overigens denk ik dat de kans al een stuk groter is dat je bad gaat als je deze vraag stelt (hoewel het natuurlijk een gezonde gedachte is). Als je het eenmaal in je hoofd haalt dat het niet loopt zoals je wilt in je trip is het verdomd lastig dit bij te sturen, zeker als je alleen bent!
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#9
alleen nemen kan prima, maar niet als je je somber voelt.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eigenlijk hebben alle berichten na EI geen zin meer, aangezien hij het op de avond van 9 Aug. wou nemen.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#11
daar heb je een punt.
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Verstandige keuze!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."