Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZeeland Testcentrums

Zeeland Testcentrums

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
Gabber39Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hej

Ik vroeg me af of ik hier in Zeeland mijn pilletjes ook kan laten testen, of is er misschien een mogelijkheid om ze optesturen naar testcentrums?
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.drugs-test.nl/default10949.html
x
xPlaystationxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja hoor, ik laat die van mij altijd in roosendaal testen . Elke dinsdag tussen 5 en 6 uur als ik me niet vergis.
Ze kijken eerst of hij in de computer voor komt, dan doen ze een zuur test.
En dan vragen ze aan je of je ze wil laten opstuuren, dan geef je er gewoon 1 of 2 mee en dan kan je Vrijdags tussen 1 en 4 bellen voor de uitslag. Let wel op dat je er niet te veel meeneemt want als je meer dan 3 monsters bij hebt dan helpen ze je niet. (dan ben je een dealer of crimineel)
Bij poeders en vloeistoffen weet ik niet precies hoeveel je mee moet nemen.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#4
xPlaystationx zei:
Ja hoor, ik laat die van mij altijd in roosendaal testen . Elke dinsdag tussen 5 en 6 uur als ik me niet vergis.
Ze kijken eerst of hij in de computer voor komt, dan doen ze een zuur test.
En dan vragen ze aan je of je ze wil laten opstuuren, dan geef je er gewoon 1 of 2 mee en dan kan je Vrijdags tussen 1 en 4 bellen voor de uitslag. Let wel op dat je er niet te veel meeneemt want als je meer dan 3 monsters bij hebt dan helpen ze je niet. (dan ben je een dealer of crimineel)
Bij poeders en vloeistoffen weet ik niet precies hoeveel je mee moet nemen.
Klik om te vergroten...

Bij poeders meestal 1/10 van een Grammetje, bij vloeistoffen.... NO IDEA
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#5
xPlaystationx zei:
Ja hoor, ik laat die van mij altijd in roosendaal testen ..
Klik om te vergroten...

Roosendaal ligt toch niet in Zeeland! Wat was de vraag nou :wave:
x
xPlaystationxLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippleKX zei:
xPlaystationx zei:
Ja hoor, ik laat die van mij altijd in roosendaal testen ..
Klik om te vergroten...

Roosendaal ligt toch niet in Zeeland! Wat was de vraag nou :wave:
Klik om te vergroten...

Nee in zeeland zijn der geen, dus noem ik de dichtbijzijnste op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."