Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ze hebben ons tog ookal een keer gefoullieerd ;p was ook wel gaar gelukk was alles al op hehe"
"Bal0n zei: FuTuRe zei: even een paar vraagjes : hoe lang duurt een trip ? bij een kwart portie en een kwart ( voor de 1e keer ) en jullie hebben het over vitamine C , moet je daar dan 1je van neme ? of heel veel , en hoelang duurt het dan voordat je bent uitgetrippet ? Klik om te vergroten... Een kwart portie is wel heel weinig. Voor de eerste keer zou ik zeggen 2/3e van een portie, is ongeveer 20 gram vers. Een trip duurt ongeveer 4 tot 7 uur, afhankelijk van de dosis. En ik zou suiker pakken in plaats van Vitamine C, ik heb artikelen gevonden die juist beweren dat Vitamine C de trip juist intenser maakt. Maar volgens mij is het placebo effect ook heel sterk. Klik om te vergroten... k bedankt nou spacing ben , moeten we het maar een keer proberne he... en nog ff een vraagje ( ja ik weet dat er niet veel vanaf weet maar drom vraag ik ) : je koopt die dingen bij de smart shop , endan gewoon ete ? en zit er nog een sterke geur aan ( zoals wiet ) zodat we het eventueel binnen kunnen doen zonder dat het hele huis meurt naar paddo's ?"
"das dan weer wel waar maar 4 tot 7 uur , kun je dan ook nog normaal ( rode ogen ) normaal praten , je weet wel als i kdan naar huis moet met mijn ouders hehe"
"white widow , makkelijk te verkruimele en goed puur en met tabak te roke wonder spull orange butt is ook nog wel fijn opzich alleen wat zwaarder puur dat ammnesia ofzo klinkt goed , idd emo en ben , k zal der na vragen volgende keer"
"doopie zei: je krijgt medicinale weed die door boeren worden gekweekt die door de regering hiervoor speciaal zijn aangewezen de kwaliteit van de weed is daarom ook zeer slecht . Klik om te vergroten... wat ik hoorde en wat mij logisch lijkt , is dat het juist WEL goede wiet is , je zal er wss wel anders knetter van worden , maar waarom zou de overheid geen - kwaliteits wiet "uitdele""
"ik ben zeker met u / je eens , eerst kennis dan proberen ! dat is met alles zo en dat is alleen maar veiliger voor je zelf suc6 met de opendagen!"
"k hoor veel over medische wiet , kep et zelf nog nooit gebruikt of gezien , maar et is dus gewoon voor mensne die veel pijn hebben ( reuma etc ) hoorde dat het echt goed moet wezen en dat je veel minder nodig heb"
"wat ik hoorde was dat je er wel errrrggg knetter van werd"
"tegen paaltjes aan rijden , een gekneusd scheen been hebben en een gat in mijn scheenbeen en er helemaal nix van voele ^^ daarna nog bowle ook"
"niet dus maar wtf rol dan wat papiper op veeg het door een wiet zakkie in vikke lijkt me niet lekker opzich en veel minder goed"