Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer paddo's

Eerste keer paddo's

37 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat ik ooit wel paddo's ga doen. Blow nu ongeveer 2,5 jaar en heb daar weinig negatieve bij meegemaakt(behalve dat je het steeds vaker wilt doen natuurlijk:P)

Maar mijn vraag is, als jullie ooit op nieuw zouden beginnen, zouden jullie dan ook weer paddo's gebruiken? Ik ben namelijk bang dat ik het zelfde ga krijgen als met wiet. Het bevalt erg goed en daardoor doe ik het steeds vaker(blow in de vakanties 4 a 5 keer per week)

Ook een reden waarom ik geen paddo's wil gaan doen is omdat ik met blowen al erg diep na denk over dingen en allerlei inzichten krijg over bepaalde dingen. Soms ga ik blowen om erachter te komen hoe iets nou eigenlijk zit, want als ik knetter ben kan ik over bepaalde dingen veel beter en diepzinniger nadenken!

Wat nou als ik dat ook met paddo's ga krijgen? Vaak paddo's eten lijkt me nou niet bepaadl gezond, net als te veel blowen/spacecake eten me niet gezond lijkt!

Of is het met paddo's niet zo dat je het dagelijks/wekelijks wilt gebruiken?
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
opsouteh met paddo's, me broer gebruikt die shit al, netzoals pilleh, troep !
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Emo zei:
opsouteh met paddo's, me broer gebruikt die shit al, netzoals pilleh, troep !
Klik om te vergroten...

En waarom vind je paddo's troep als ik vragen mag? Volgens mij weet je er geen drol van af..
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpacingBen zei:
Ik denk dat ik ooit wel paddo's ga doen. Blow nu ongeveer 2,5 jaar en heb daar weinig negatieve bij meegemaakt(behalve dat je het steeds vaker wilt doen natuurlijk:P)

Maar mijn vraag is, als jullie ooit op nieuw zouden beginnen, zouden jullie dan ook weer paddo's gebruiken? Ik ben namelijk bang dat ik het zelfde ga krijgen als met wiet. Het bevalt erg goed en daardoor doe ik het steeds vaker(blow in de vakanties 4 a 5 keer per week)

Ook een reden waarom ik geen paddo's wil gaan doen is omdat ik met blowen al erg diep na denk over dingen en allerlei inzichten krijg over bepaalde dingen. Soms ga ik blowen om erachter te komen hoe iets nou eigenlijk zit, want als ik knetter ben kan ik over bepaalde dingen veel beter en diepzinniger nadenken!

Wat nou als ik dat ook met paddo's ga krijgen? Vaak paddo's eten lijkt me nou niet bepaadl gezond, net als te veel blowen/spacecake eten me niet gezond lijkt!

Of is het met paddo's niet zo dat je het dagelijks/wekelijks wilt gebruiken?
Klik om te vergroten...

Paddo's zijn niet ongezond. Geen enkele van de alkaloïden in psilocybe paddenstoelen zijn schadelijk voor je lichaam.

En waarschijnlijk heb je niet hetzelfde als met weed dat je het steeds vaker wilt gaan doen. Ten eerste kan het niet eens, aangezien je tolerantie op bouwt waardoor het effect sterk verminderd als je het bijvoorbeeld 2x per maand doet. Ten tweede is het over het algemeen een vrij hevige mentale ervaring.

Als ik getript heb, op LSD, LSA of paddo's, dan heb eignelijk altijd wel een maand zeker geen zin om te trippen. Weed ben ik mee gestopt, omdat ik geen maat kon houden.

Het is echt een prachtige ervaring, en als je beetje sceptisch ben voor die (te) diepe filosofische gedachtegang, neem dan gewoon een half portie.

Happy trails! :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha okj! thnks voor je info! Misschien dat ik het eens ga uitproberen als ik geslaagd ben! Maar dan moet ik van mezelf wel heel er minderen met blowen!:P maar dat zal wel lukken!
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bal0n zei:
Emo zei:
opsouteh met paddo's, me broer gebruikt die shit al, netzoals pilleh, troep !
Klik om te vergroten...

En waarom vind je paddo's troep als ik vragen mag? Volgens mij weet je er geen drol van af..
Klik om te vergroten...

grapjas, vriendeh van me broer zitteh dr aan en nee, kweet dr nie veel van want kheb genoeg gezien, als je menseh half kapot dr aan ziet gaan wtje je genoeg, en kun je zeggeh als je ut met maten doet is dr nix mis, maar als je menseh kapot ziet gaan is dr zkr wel iets mis, en dat is mss hun eigen schuld maar ut komt zkr ook door die drugs, nou dan is ut voor mij troep !
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Emo zei:
Bal0n zei:
Emo zei:
opsouteh met paddo's, me broer gebruikt die shit al, netzoals pilleh, troep !
Klik om te vergroten...

En waarom vind je paddo's troep als ik vragen mag? Volgens mij weet je er geen drol van af..
Klik om te vergroten...

grapjas, vriendeh van me broer zitteh dr aan en nee, kweet dr nie veel van want kheb genoeg gezien, als je menseh half kapot dr aan ziet gaan wtje je genoeg, en kun je zeggeh als je ut met maten doet is dr nix mis, maar als je menseh kapot ziet gaan is dr zkr wel iets mis, en dat is mss hun eigen schuld maar ut komt zkr ook door die drugs, nou dan is ut voor mij troep !
Klik om te vergroten...

Ten eerste houd het ajb bij gewoon normaal Nederlands, ik kan echt bijna geen verhaal uit je woordenbrei maken.

Ten tweede wil ik je dan graag vragen: wat bedoel je met "half kapot" gaan?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ohja en nog iets. Jij zegt:
en dat is mss hun eigen schuld maar ut komt zkr ook door die drugs, nou dan is ut voor mij troep !
Klik om te vergroten...

Jij heb zeker geen enkel besef wat weed allemaal met je kan doen, aangezien ik overal lees dat "smokeh" nogal gaaf en goed is?
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
kweet goed wat wiet met je kan doen, en kzeg zkr nergens in dit hele forum dat het gaaf of cool is om te doen, hoe je je voelt is een ander verhaal toh ? verder, voor mijn zijn pado's pillen, en andere harddrugs onbekent, maar als je dr mensen aan kapot hebt zien gaan , dat doet dan toh zkr wel wat met je ? of kun je je dat nie voorstelleh ?
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bal0n zei:
Emo zei:
Bal0n zei:
Emo zei:
opsouteh met paddo's, me broer gebruikt die shit al, netzoals pilleh, troep !
Klik om te vergroten...

En waarom vind je paddo's troep als ik vragen mag? Volgens mij weet je er geen drol van af..
Klik om te vergroten...

grapjas, vriendeh van me broer zitteh dr aan en nee, kweet dr nie veel van want kheb genoeg gezien, als je menseh half kapot dr aan ziet gaan wtje je genoeg, en kun je zeggeh als je ut met maten doet is dr nix mis, maar als je menseh kapot ziet gaan is dr zkr wel iets mis, en dat is mss hun eigen schuld maar ut komt zkr ook door die drugs, nou dan is ut voor mij troep !
Klik om te vergroten...

Ten eerste houd het ajb bij gewoon normaal Nederlands, ik kan echt bijna geen verhaal uit je woordenbrei maken.

Ten tweede wil ik je dan graag vragen: wat bedoel je met "half kapot" gaan?
Klik om te vergroten...

ajb ? ok, speciaal voor jouw dan; in goed nederlands:
half kapot gaan bedoel k mee dat ze niet meer zonder kunnen en alles hierdoor anders loopt.
b.v.: een vriend van me broer had een baantje deze heeft hij opgezegt omdat hij door de drugs geen energie meer heeft en nog meer van die ongein, zeg mij dat ik lieg en dat het helemaal niet kan, maarja als je het zelf ziet begin je anders te denken en trek je sneller voorbarige conclusies over hard drugs
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ah zo, maar ik las ook ergens dat je broer ook veel pillen gebruikte?

MDMA (de actieve stof in XTC pillen) heeft wel vrij ernstige gevolgen bij te veel gebruik, dus daar zou het wel goed van kunnen.

Psilocybine, Psilocine en Beacstocine (de alkaloïden in paddenstoelen) doen lichamelijk geen schade aan, en er is ook niets van terug te vinden op lange termijn.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dus niet zo negatief over paddo's emo! Mss is het wel minder schadelijk dan wiet gebruiken?:grin: :P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bal0n zei:
Ah zo, maar ik las ook ergens dat je broer ook veel pillen gebruikte?

MDMA (de actieve stof in XTC pillen) heeft wel vrij ernstige gevolgen bij te veel gebruik, dus daar zou het wel goed van kunnen.

Psilocybine, Psilocine en Beacstocine (de alkaloïden in paddenstoelen) doen lichamelijk geen schade aan, en er is ook niets van terug te vinden op lange termijn.
Klik om te vergroten...

ok, dan neem k mijn onwetende woorden trug over pado's hierbij :)
wiet is schadelijk en ik ga er zeker mee stoppen, in ieder geval mee minderen :)!
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er zijn veel mensen met het verkeerde beeld over paddo's. Ze horen dat je hallucineert en linken dit meteen aan een zwaar verslavende drug die je kapot maakt. Maar integendeel paddo's zijn NIET verslafend. Ik begrijp dat je twijfelt, SpacingBen. En dit omdat er veel mensen zijn die willen doen alsof ze veel van drugs weten en zomaar zeggen dat het gevaarlijk is enz.. Maar ik kan je verzekeren als je paddo's op de juiste manier gebruikt, je er alleen een leuke ervaring van zal overhouden en geen zware verslaving.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
L-Mack zei:
Er zijn veel mensen met het verkeerde beeld over paddo's. Ze horen dat je hallucineert en linken dit meteen aan een zwaar verslavende drug die je kapot maakt. Maar integendeel paddo's zijn NIET verslafend. Ik begrijp dat je twijfelt, SpacingBen. En dit omdat er veel mensen zijn die willen doen alsof ze veel van drugs weten en zomaar zeggen dat het gevaarlijk is enz.. Maar ik kan je verzekeren als je paddo's op de juiste manier gebruikt, je er alleen een leuke ervaring van zal overhouden en geen zware verslaving.
Klik om te vergroten...


Mja, ik heb op alle drugs eigenlijk wel redelijk wat aan te merken...(weet over de meeste drugs redelijk wat) Maar wat er mis is met paddo's daar ben ik nog niet helemaal uit. Zie er niet zoveel kwaad in. Hergeen wat mij alleen tegen houdt is: Er is nog niet heel veel over bekend (men weet gewoon nog niet precies wat het met de hersenen en andere lichaamsdelen doet)

Eigenlijk is dat met wiet ook nog zo, nog niet alles is er over bekend. Er worden al gewaagde uitspraken gedaan: Blowers worden eerder depressief(soms vraag ik me af waarom dit niet waar zou kunnen zijn, je stimmuleert immers je beloningssysteem en als je dit dagelijks doet lijkt mij het logisch dat je hersenen gaan vragen om dit op nieuw te doen wat ook meteen de reden is dat dit spul geestelijk zeer verslavend is. Ik denk dat iedere blower wel naar de wiet zou willen grijpen als hij of zij zich niet zo vrolijk is. Wanneer hij of zij dit dan niet doet, stelt hij zichzelf teleur want hij doet niet hetgene waar hij of zij vrolijker van kan worden en wordt nog minder vrolijk...(zo kunnen blowers lijkt mij, eerder depressief worden)

BTW dit hoort eigenlijk niet in dit topic maar goed, als ik het moet verplaatsen naar de coffeeshop dan moeten jullie dat maar zeggen:P :grin:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb 1 keer paddos gegeten en het was een wazige ervaring midden in het bos en dan rare figuren enzo zien in de bomen maar het is zeker niet verslavend het is al iets van een half jaar geleden dat ik dat heb gedaan en nog steeds niet nog een keer gedaan. Wil het nog wel weer eens doen omdat het leuk is maar ben er zeker niet aan verslaafd. Je moet er ook niet bang voor zijn een badtrip te krijgen. Ik en me vrienden vroegen ons na de paddos af hoe je nou een bad trip kon krijgen wij vonden het allemaal prachtig. En als je paddos neemt neem dan vitamine c tablleten mee deze halen je uit je trip. Dat kan je doen als je dus toch een bad trip krijgt
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#17
het ligt er maar gewoon aan hoe jezelf reageert op paddo's en hoe je ermee omgaat paddo's gebruiken hoeft helemaal niet slecht te zijn
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ghehe, en dan ben ik straks de eerste die er aan verlsaafd raakt:wink: ga ik iedere week paddo's vreten omdat ik ben gestopt met blowen en spacecake:wink: :stoned:
F
FuTuReLid
01-01-2024, 00:00
#19
over welke soort paddo's gaat het hier ? de legale ( smart shop ) of de illigale ? is dat verschil trouwes ERG groot ?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ah zo, ja maar de soort is dan niet vershillend :).

Het effect is overigens hetzelfde, alleen een portie gedroogde paddenstoelen weegt 3.5 gram en een portie versie weegt 35 :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."