Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskwekers gezocht

kwekers gezocht

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
shaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
In belgie is weed en hasj duurder dan in nederland
maar ik wil eens een hele hoop weed kopen uit nederland maar dit lukt niet in de coffeeshops!! want ik ben minderjarig
zij er kwekers die mij kunnen helpen?

ciao :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat denk je nou? Dat we jou een beetje van ons mooie beleid gaan me laten profiteren? NOT zijn we nog hartstikke illegaal bezig ook nog! Kom maaar naar nederland als je zo graag veel wiet wilt hebben...
F
FuTuReLid
01-01-2024, 00:00
#3
kweke mag jonges :wink: maar voor eigengebruik whehe
5 planten ofzo per huis houden ?

maar idd coffe shop moet lukke 50euro zak hale en niemand van de shop zal wat zegge :wink:
s
shaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
FuTuRe zei:
kweke mag jonges :wink: maar voor eigengebruik whehe
5 planten ofzo per huis houden ?

maar idd coffe shop moet lukke 50euro zak hale en niemand van de shop zal wat zegge :wink:
Klik om te vergroten...

ik heb het geprobeerd en ze lachte mij gewoon uit!!!!!!!!!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
FuTuRe zei:
kweke mag jonges :wink: maar voor eigengebruik whehe
5 planten ofzo per huis houden ?

maar idd coffe shop moet lukke 50euro zak hale en niemand van de shop zal wat zegge :wink:
Klik om te vergroten...

Nee, kweken mag niet. Kweken voor eigen gebruik wordt gedoogd..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
shaap zei:
FuTuRe zei:
kweke mag jonges :wink: maar voor eigengebruik whehe
5 planten ofzo per huis houden ?

maar idd coffe shop moet lukke 50euro zak hale en niemand van de shop zal wat zegge :wink:
Klik om te vergroten...

ik heb het geprobeerd en ze lachte mij gewoon uit!!!!!!!!!
Klik om te vergroten...

Echt? gisteren hadden we nog voor zo'n 40 euro gehaald... kreeg lange gewoon mee of niet future? :grin:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
maar lange is dan ook lang :grin:
probeer het eens met een vals paspoort, zoals een paspoort van je broer
werkt prima altijd bij mij :grin: :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Emo zei:
maar lange is dan ook lang :grin:
probeer het eens met een vals paspoort, zoals een paspoort van je broer
werkt prima altijd bij mij :grin: :stoned:
Klik om te vergroten...


Jij bent echt wel kneter ghehe! Ik niet, maar ik lig toch in een deuk:P

lange is lang en korte is kort lange en korte zijn middel
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
hier mogen wij niet op reageren :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."