Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben pas net 17 maar heb al aardig wat geprobeerd, 16 was een heftig leeftijdje voor mij Op volgorde van eerste gebruik: Lachgas (n2o) Alcohol XTC Speed Wiet Hasj DXM (eerste plateau, maar wat een buzz) Ondanks dit aardige lijstje is dit allemaal binnen iets meer dan een half jaar gebeurd.. ik merk eigenlijk dat ik aardig veranderd ben sindsdien :P"
"Positief denk ik.. ik dacht eerst dat ik mijn hersenen een beetje aan t verneuken was (ik ga volgend jaar VWO doen) maar na me goed ingelezen te hebben bleek dat reuze mee te vallen, de meeste drugs zijn minder verslavend/schadelijk dan alcohol als je ze verantwoordelijk gebruikt positief denk ik omdat ik een flinke boost aan zelfvertrouwen heb gekregen en ik mezelf er veel beter uit vind zien, zit gewoon lekkerder in mn vel als ik bij anderen ben, inclusief meisjes enzo ik denk dat uitgaan, het examenjaar en mn leuke klas hier het meest bij hebben geholpen"
"Heb je ze al binnen? Dan heb je waarschijnlijk je eigen vraag beantwoord.."
"Misschien heb je een soort snelle afbraak voor dit soort stoffen, werkt alcohol wel gewoon bij je?"
"Ik heb me onderhand aardig ingelezen in DXM, en omdat het vakantie is wou ik even wat nieuws proberen (gewoon bij het 1ste plateau). Ik heb bijv. de FAQ en de handleiding op dit forum een beetje gelezen maar had nog steeds wat vraagjes: - weet iemand of (en hoe) je dit spul (nog) zonder verwijzing kan krijgen? Zo ja, moet je hiervoor 18 zijn? - hoe goed kan je dit (zeker voor je 1e keer) combineren? bijvoorbeeld alcohol, wiet of lachgas (n2o) - ik las ook wat over een leverafwijking die 1/14 blanken hebben, is er ook maar enige manier om dit van tevoren te weten (ik zit namelijk niet op een bad trip te wachten) - als mensen toch beginnen me dit af te raden, heeft iemand dan goede alternatieven (niet al te duur/moeilijk aan te komen) Alvast bedankt!"
"Dat je zelfs bij keta helemaal niks zou voelen is wel ernstig, check serieus je bronnen, misschien snuif je gewoon suiker ^^"
"Alsnog bedankt, maar heb het net gisteravond geprobeerd; 2.5 mg/k en ik ging als een achtbaan Eerst dacht ik echt even dat ik niks zou voelen dus een klein biertje achterover gegooid en dat activeerde het een beetje, uiteindelijk een van de mooiste en gekste avonden van deze vakantie gehad! Misschien schrijf ik er zelfs nog wel een tripreport over. Ik ken het ketamine gevoel zelf niet (nooit gedaan), het was bij mij een soort waas tussen het sociale xtc-gevoel (niet per se de lading aan energie) en het vage dronken gevoel, met soms ronddraaiende bewegingen, een enorme trip op (goede) muziek en vooral veel vage gevoelens rondom tijdsbesef en plek. Al met al een goede, maar onstabiele aanrader"
"Het is zeker de moeite waard als je een paar goede vrienden hebt die ook echt willen proberen, en als je wat tripmuziek meeneemt op je vage avonturen (trance, dnb, alles behalve hele agressieve shit). Je krijgt namelijk soms een gevoel alsof je wegvalt, je kan je ogen nauwelijks open houden en het gaat nogal draaien (maar dan op een leuke manier). Dit zijn dus de typische effecten van plateau 1/2. Sla deze dus zeker niet over als beginner! Zelf wil ik nog wel een keertje plateau 3 halen voor het LSD gevoel, en daarna nooit meer Ik ben inderdaad echt minstens een uur bezig geweest met het crushen en terugproppen van de DXM in de capsules, maar is wel leuk om te doen op zich! We hadden alleen een beperkt aantal capsules dus hebben we niet de moeite genomen om ze eerst te testen, maar niemand van ons heeft zich misselijk/raar gevoeld, dus dat was een grote opluchting."
"Tia maria met cola, eenmaal in de koelkast gezet is t wel te zuipen (had ff weinig anders in huis dan grolsch, laat dat nou niet mijn favoriet zijn)"
"Als ik dit zo lees lijkt het me goed geweest voor je; toch heb ik een soort raar idee bij het alleen trippen. Ik heb 2 goede vrienden die ik vertrouw en zou dus alles eerst met hun willen uitproberen, in mn eentje lijkt me dit een stuk enger en minder gezellig."