#1
Hey Hallo allemaal,
Ik ben opzoek gegaan maar heb niet echt een vergelijkbaar verhaal gevonden dus heb ik deze topic geopend.
Ik ben een leuke meid van 21 jaar oud en ik gebruik drugs vanaf mijn 17e. Ik deed eerst altijd een pil op party's maar voor de rest eigenlijk nooit.
Sinds ik mijn ex gedumpt heb (eind maart)vond ik de weekenden saai en vrienden van mij snuiven elk weekend coke en ik deed dan mee met een halve pil of kwart pil omdat ik met mijn 54kg ook gemakkelijk een super chille avond heb op een kwart dit deed ik een keer toen ik een zaterdag avond alleen thuis was. Daarna ben ik het dorp in gefietst opzoek naar sigaretten (terwijl ik normaal ook niet rook maar goed) maar de laatste keer was 2 maanden geleden.
Nu had ik laatst een gesprek met iemand hierover en ik moet zeggen dat ik mezelf wel degelijk verslaafd vind. Ik weet hoe chill het is maar weet ook de gevaren en daar denk ik niet aan.
Maar hij zei ook van ja kap er gewoon helemaal mee maar dat wil ik niet ofzo ik wil gewoon de vrijheid hebben om het nog een keer te doen als ik wil (of is dit de verslavingswil?)
Af en toe snap ik mezelf niet dus daarom wil ik jullie mening hierover.
Groetjes van mij ^^
Ik ben opzoek gegaan maar heb niet echt een vergelijkbaar verhaal gevonden dus heb ik deze topic geopend.
Ik ben een leuke meid van 21 jaar oud en ik gebruik drugs vanaf mijn 17e. Ik deed eerst altijd een pil op party's maar voor de rest eigenlijk nooit.
Sinds ik mijn ex gedumpt heb (eind maart)vond ik de weekenden saai en vrienden van mij snuiven elk weekend coke en ik deed dan mee met een halve pil of kwart pil omdat ik met mijn 54kg ook gemakkelijk een super chille avond heb op een kwart dit deed ik een keer toen ik een zaterdag avond alleen thuis was. Daarna ben ik het dorp in gefietst opzoek naar sigaretten (terwijl ik normaal ook niet rook maar goed) maar de laatste keer was 2 maanden geleden.
Nu had ik laatst een gesprek met iemand hierover en ik moet zeggen dat ik mezelf wel degelijk verslaafd vind. Ik weet hoe chill het is maar weet ook de gevaren en daar denk ik niet aan.
Maar hij zei ook van ja kap er gewoon helemaal mee maar dat wil ik niet ofzo ik wil gewoon de vrijheid hebben om het nog een keer te doen als ik wil (of is dit de verslavingswil?)
Af en toe snap ik mezelf niet dus daarom wil ik jullie mening hierover.
Groetjes van mij ^^