Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn eerste keer XTC, dit nummer 😍"
"Ik heb het idee dat ik ook een vrij hoge tolerantie heb (opgebouwd). Weet niet of dat aan mijn autisme ligt. Wel gebruik ik wiet graag om te ontprikkelen, mijn hoofd leeg te kunnen maken. Zonder heb ik op drukke dagen veel moeite om te ontspannen en te slapen Iemand die ook wiet gebruikt om te ontprikkelen?"
"Rivalrie zei: Volgens mij herkennen autisten lastiger wanneer ze onder invloed zijn. Klik om te vergroten... zou goed kunnen hoor! Ik merk ook aan mezelf dat ik altijd veel willen voelen van wiet oid of helemaal niets. Tussenin is lastig te peilen"
"benzzzy zei: IK HEB OOK AUTISME. AUTI GANG. Klik om te vergroten... AUTIS UNITE ✊"
"Paar weken geleden waren er meerdere pakketten hash gevonden, bij elkaar 5 kg, in de sloot om de hoek van waar ik woon. Had graag een pakketje mee naar huis genomen maar helaas had iemand al de politie gebeld en is het vernietigd, zonde 🙁"
"Mijn persoonlijke favorieten zijn de satisfyer als ik alleen bezig ben. En de magic wand tijdens seks met mijn vriend. Love it 😍 Wil ook graag een op afstand bedienbaar trillend ei achtigs, lijkt me erg spannend wanneer je ergens samen naar toe gaat. Maar in deze tijd heeft het aanschaffen geen haast .."
"Salvia zei: Bekijk bijlage 11678 Dit ding is een godsgeschenk. Klik om te vergroten... OMG JAA"
"Hahaha klopt helemaal 😂"
"Super mooi triprapport en prachtig dat je hem zo hebt kunnen helpen! ♥️"
"Ik slik nu ongeveer 1,5 jaar Bupropion 300mg (Wellbutrin). Ik heb autisme en add kenmerken en het zou moeten helpen tegen overprikkeling. Voor mij werkt dit veel beter dan methylfenidaat. Ben zelfs weer gaan studeren, 2e jaars nu 😁 Wel vraag ik me al een paar maanden af of het nog wel zo goed werkt. Kreeg weer wat meer down momenten en ook meltdowns. Gaat nu wel weer 2 maanden goed. De psychiater die het mij voorschreef en ook mijn diagnose heeft gesteld zei dat ik dit waarschijnlijk levenslang moet blijven slikken. Hoe is dit tegen anderen verteld? En hoe kijken jullie hiertegen aan? ik zou het liefst medicatie vrij leven en heb het idee dat ik mn leven veel beter op orde heb nu. Maar ik ben bang dat bij het stopzetten blijkt dat ik het wel degelijk werkte, ik in een dal val en dat mijn studie niet ten goede komt"