#1
Hey allemaal,
Ik ben recentelijk(2 maand ong) begonnen met blowen, en ik voel er vrij weinig van. Ik rook wekelijks 1 a 2 keer.
Ik heb autisme, maar ik weet niet of dit meespeeld. Ik kan ook gewoon een hoge tolerantie hebben(dat zou vervelend zijn
)
Iemand anders die ook een dergelijke afwijking heeft die dit ook ervaart?
groetjes,
Jaïr
Ik ben recentelijk(2 maand ong) begonnen met blowen, en ik voel er vrij weinig van. Ik rook wekelijks 1 a 2 keer.
Ik heb autisme, maar ik weet niet of dit meespeeld. Ik kan ook gewoon een hoge tolerantie hebben(dat zou vervelend zijn
Iemand anders die ook een dergelijke afwijking heeft die dit ook ervaart?
groetjes,
Jaïr