Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Game verslaving kan zich in ergere vormen voor doen. Ik ben begonnen met gamen op de console uit eindelijk kwam me broer met rtcw (Return to Castle Wolfenstein voor de game-leken onderons) En me broer merkte dat ik er goed in was en besloten samen als gekken te trainen uit eindelijk stopte me broer en nam mijn verslaving ergere maten in. Na overwinning geproeft te worden op Netgames (Best of Benelux toernooi) ging het helemaal fout. Na verschillende lans te hebben gespeeld zakte ik voor me gymnasium en was het over voor mijn schoolcarriëre die er veel belovend uitzag. Nadat de eerste Call of Duty uit kwam heb ik dit levendje nog een 2 jaar vol gehouden(veel gewonnen en leuke dingen gedaan, maar levenloos) en toen over gegaan op de World of Warcraft wat imo echt verslavend is. Vooral pvp'en (Player versus Player) en speelde in een hele hoge guild in WoW Vanilla dus dat was 60/70 uur in de week gamen en in de vakanties was me top 127 uur gespeeld. Uit eindelijk ben ik toch heel veel geminderd. En speel nu zo af en toe na het stonen of als ik thuis kom van een festival/evenement. Mijn mening is hierover. Overmatig gamen houdt je erg kinds. Het beperkt je sociale ontwikkeling en het worden van volwassen. En erg gezond word je ook niet van mijn game-gedrag. Game-gedrag gaat overigens ook wel vaak gepaard met slapeloosheid en gedrags-stoornissen."
"Xeloc zei: Oppervlakte vergroot, dus ik zou zeggen dat poeder sneller opgenomen zou worden. Is ook de reden dat het gezonder is om te kauwen op je eten, verteerd het beter/sneller. Klik om te vergroten... Conclussie kauw je xtc voordat je het door slikt Maar het klopt wel maar niet kauwen op je pil natuurlijk gaan je tanden erg hard van achteruit. weer ff OT. Probeer maar is een pil te vergruizen neem daar 1/3 á een 1/4 van en neem dat is. De inslag is dan best wel hevig en van iets minder korte duur dan normaal. Maar dat is allemaal vrij relatief."
"sjaakdekker zei: Fretzel zei: Conclussie kauw je xtc voordat je het door slikt Maar het klopt wel maar niet kauwen op je pil natuurlijk gaan je tanden erg hard van achteruit. Klik om te vergroten... Heerlijke zin haha, maar goed is het niet zo dat tegen de tijd dat je lichaam alles opgenomen wordt, de tablet allang niet meer in een brokvorm in je lichaam zit? Fretzel zei: Probeer maar is een pil te vergruizen neem daar 1/3 á een 1/4 van en neem dat is. De inslag is dan best wel hevig en van iets minder korte duur dan normaal. Maar dat is allemaal vrij relatief. Klik om te vergroten... Ik denk dat je je dit inbeeld, ik kan me niet voorstellen dat een klein beetje van een pil harder inslaat als een complete pil? Klik om te vergroten... Naja inbeelding sugereert naar wanen. Ik kan je helaas niet vertellen of ik aan wanen leid. Maar ik kan je wel de gedachtegang erachter vertellen. Een pil is een "massieve" vorm waarbij de pil minder snel word opgenomen en de afgifte wat meer stabiel is en als je de pil vergruist is het in een poeder vorm waarbij de dunnedarm het sneller kan opnemen dan een pil. Omdat het het oppervlak uit is gespreid. Conclussie: Kleine deeltjes worden sneller opgenomen dan een groot stuk. Helaas kan ik dit niet wetenschappelijk onderbouwen maar het klinkt meer dan logisch en vanuit eigen ervaring kan ik dit voor mezelf wel aardig verifiëren en uit gesprekken met vrienden."
"want een zonnebril s'avonds valt niet op natuurlijk die draag je alleen omdat de straat verlichting zo vel is haha. nu weer on-topic. Grote Pupillen verminderen is een total no-go. Meestal probeer ik het afkomen van de mdma-trip lichtelijk te sturen door b.v. Zoveel tijd voordat ik richting huis niet meer te nemen. Voor mij werkt 2 uurtjes wel goed. Meestal loop ik toch tijdje buiten te leuren en beetje te smoken tot ik me op het niveau voel dat ik lekker kan gaan pitten. Mja weet waar je aanbegint ik ken mensen die het niet trekken als de vermoeidheid toe slaat. Het is een hel waar je even doorheen moet prikken. Maar meestal als ik geslapen heb zijn me pupillen wel weer aardig normaal. Maar het verschilt wel per persoon hoelang je pupillen groot blijven."
"TokoBali2 zei: k00k zei: XTC + Alcohol Klik om te vergroten... Lekker uitdrogen tot je door de ambulance wordt weggereden. Goeie tip, joh. Klik om te vergroten... Gewoon goed afwisselen met water en cola en je kan gewoon aan de drank hangen heur. Kwestie van niet te hard gaan en af en toe kijken of je niet te warm bent. OT: Keta +Xtc = Een heerlijke combo. Ik doseer zelf dan tussen de 40 en 70 mg(Natte vinger werk) Krijg dan beetje goed dronken gevoel en hele vage benen en kan er meestal nog "net" goed op dansen."
"ikkl veel teveell;; isssssssss dgoed, mickkkjeey maauss is DOEEGHEH"
"Ik heb al enkele keren ketamine gedaan. Wel altijd een kleine dosissen of althans voor me gevoel een kleine dosis meestal rond de 150 mg per keer (Ik voelde me wel aardig schuin en lopen ging niet zo lekker) Maar nu als vraag: Kan je van Ketamine de hele dag zo dromerig voelen? En kan je na je dat je uit getript ben gelijk weer opnieuw beginnen enzo de hele dag door gaan? (Dit is enkel uit nieuwsgierigheid) Want ik had het toevallig erover nadat ik vanochtend uit me bed opstond en er een vriend aan de deur stond en besloten om 10 uur s'ochtend een lekker ketje weg te snuiven. Want ik vraag me af krijg je niet op een gegeven moment meer dan genoeg? Ik herriner me toen ik zo dronken was en ik zag poppers liggen in de kast dat ik het halve potje heb leeg gesnoven over een half uur en dat ik daarna naar de klote in bed lag(Met barstende koppijn en kots gevoel en een branderige neus) Niet echt tof en eigenlijk stom van mezelf. Bij voorbaat dank!"
"ExceptionalInsight zei: Fretzel zei: Maar nu als vraag: Kan je van Ketamine de hele dag zo dromerig voelen? En kan je na je dat je uit getript ben gelijk weer opnieuw beginnen enzo de hele dag door gaan? (Dit is enkel uit nieuwsgierigheid) Klik om te vergroten... Kan wel, er zal wel wat tolerantie optreden, dus je zal steeds meer nodig gaan hebben voor hetzelfde effect. Fretzel zei: Want ik vraag me af krijg je niet op een gegeven moment meer dan genoeg? Klik om te vergroten... Wat bedoel je precies? Fretzel zei: Ik herriner me toen ik zo dronken was en ik zag poppers liggen in de kast dat ik het halve potje heb leeg gesnoven over een half uur en dat ik daarna naar de klote in bed lag(Met barstende koppijn en kots gevoel en een branderige neus) Niet echt tof en eigenlijk stom van mezelf. Klik om te vergroten... Poppers en keta kun je ook niet met elkaar vergelijken hè (: Klik om te vergroten... Dat ben ik volkomen met je eens zowiezo vallen allebei onder hele andere soorten drugs. En de structuur wijkt zowiezo al heel erg af. Ik bedoel ermee op een gegeven moment krijg ik bv. Bij Wiet en Alcohol een gevoel van nu kan ik niet meer drinken. Ik vind het dan niet meer lekker om te doen? En dan heb ik het niet bij in een grote hoeveelheid achter elkaar snuiven om een K-hole te berekeiken. Maar meer van ik heb me limiet gehad voor vandaag me lichaam trekt het gewoon niet meer. Wat bij Alcohol en Wiet wel zo is."
"ExceptionalInsight zei: Fretzel zei: Ik bedoel ermee op een gegeven moment krijg ik bv. Bij Wiet en Alcohol een gevoel van nu kan ik niet meer drinken. Ik vind het dan niet meer lekker om te doen? En dan heb ik het niet bij in een grote hoeveelheid achter elkaar snuiven om een K-hole te berekeiken. Maar meer van ik heb me limiet gehad voor vandaag me lichaam trekt het gewoon niet meer. Wat bij Alcohol en Wiet wel zo is. Klik om te vergroten... Bij mij is het altijd zo dat ik na ongeveer een halve gram (87%), verdeeld over een heleboel kleine lijntjes, zo wazig zie en mn motoriek zo verstoord is dat ik de lijntjes niet meer kan vinden. Maar je moet voor jezelf die limiet bepalen, als jij denk na een x aantal lijntjes dat het wel goed is zo, dan houd je het daarbij. Lichamelijke ongemakken ondervind ik eigenlijk nooit, niet zoals bij alcohol dat ik na te veel ga kotsen ofzo. Klik om te vergroten... Same either here. Over het alcohol het is toen ik enkele jaren jonger was dat ik wellis de consequenties van overmatig veel drinken gevoeld. Maar daar heb ik geen last meer van. On topic again. Ah op die manier gaat keta.. Thanks for the info Hoe zit het met kruislinge tollerantie. Want ik heb de laatste tijd nog wel bepaalde dingen gebruikt zoals: LSD en XTC(LSD heb ik 1,5 maand geleden gebruikt en 1 maand geleden XTC). Want zou zonde zijn als de kruislinge tollerantie zo hoog ligt na lichtelijk gebruik van andere hard-drugs dat ik er minder van ondervind."
"Thanks underworld, Dus ik kan gerust op Mysteryland in de ochtend tot rond 5 uur aan de keta en dan overgaan op xtc.(Zo een 6 uur begint vanaf 11 uur) Niet dat ik op een gegeven moment moet worden weg gedragen omdat ik nokkie ga :P Iedergeval dat word dan even een daagie genieten Fretzel over en uit!"