Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Stelling: De Bong!"
"misschien een handleiding maken een keer?"
"Belangrijk: LEES DE FORUMREGELS"
"wat is dat precies?, een soort paddo?, dan staat het in het verkeerde forum"
"heb je zelf een space-cake gemaakt, wiet-yoghurt of iets interresants wat je mensen aanraadt om na te maken gooi dan hier je recept/verslag neer, probeer ze zo uitgebreid mogelijk te maken en natuurlijk met foto's!! if possible! , het is leuk om een topic vol met interresante recepten te krijgen zodat mensen zelf kunnen expirimenteren succes, veel bakplezier! P.S. alleen recepten aub"
"iemand weleens zijn eigen wietplantjes gekweekt?, en kan dit ook bijvoorbeeld in je dakgoot (wat ik dus weleens mensen heb zien doen in onze hoofdstad )?"
"hoe bak je die , gewoon cake bakken en wiet er zo in stoppen en door het cakemeel ofzo? of wat"
"kan dat eigelijk veel geld opleveren?..."
"of om mee te koken?, hmmm voel ik hier een gat in de markt?"