#1
De metro en de spits (gratis krantje) hadden het vandaag als een grote kop op de voorpagina staan "Ministers willen verbod op verkoop nederwiet." Nu wil ik weten ben je het er mee eens of niet stem in deze poll en beargumenteer je keuze. Ik zou graag eens willen weten hoe de rest erover denkt.MystiX zei:De metro en de spits (gratis krantje) hadden het vandaag als een grote kop op de voorpagina staan "Ministers willen verbod op verkoop nederwiet." Nu wil ik weten ben je het er mee eens of niet stem in deze poll en beargumenteer je keuze. Ik zou graag eens willen weten hoe de rest erover denkt.
Ik denk namelijk dat het juist een averechts effect gaat hebben. Mensen die willen blowen, blowen toch wel. Kunnen ze dat dan niet beter halen bij zaken waar een beetje controle op is? De illegale straatverkoop zou het alleen maar gevaarlijker maken en juist daarom een groter gezondheids risico vormen. De dealers zouden dan namelijk alles proberen om hun klanten, hun klanten te houden. Legaliseren en controleren lijkt mij de betere optie.
Spanker stem ook ff in m'n poll ben je het eens met die lui of niet , moet er een verbod komen op de verkoop van nederwiet?MystiX zei:Spanker stem ook ff in m'n poll ben je het eens met die lui of niet , moet er een verbod komen op de verkoop van nederwiet?

beter nieuws is nu dat het voorstel om zware nederwiet op de harddrurgs lijst te zetten van de tafel is geveegd. (kijk op fok.nl) wel zullen thuistelers en grote producenten van nederwiet harder worden bestreden. Ook zal er gedegen onderzoek worden gedaan naar het steeds hoger wordende THC gehalte.
(ik zal iig niet te vroeg juichen, je weet maar nooit in dit gekke landje)Ook zal er gedegen onderzoek worden gedaan naar het steeds hoger wordende THC gehalte
lijnen trekken doe ik alleen bij feestjes en dan meestal witte lijnen MystiX zei:beter nieuws is nu dat het voorstel om zware nederwiet op de harddrurgs lijst te zetten van de tafel is geveegd. (kijk op fok.nl) wel zullen thuistelers en grote producenten van nederwiet harder worden bestreden. Ook zal er gedegen onderzoek worden gedaan naar het steeds hoger wordende THC gehalte.
Das eigenlijk wel een opluchting.(ik zal iig niet te vroeg juichen, je weet maar nooit in dit gekke landje)

Aalpoepert zei:WTF is dit nu weer voor domme poll? De vraag is dus of ik het wel of niet eens ben met wel of geen verbod op nederwiet? WTF??
Ik ben het wel eens met wel of geen verbod op verkoop nederwiet
Ik heb het niet eens met wel of geen verbod op verkoop nederwiet
Mystix leer eens goede polls op te stellen want deze slaat kant noch wal. Kokosnoot.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."