Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beetje pep."
"Erg fijn om te lezen hoe veel mensen vandaag van een mooie trip hebben genoten. En een mooie reis toegewenst aan degene die nog gaan of al op reis zijn. Zelf ga ik vanavond een lage dosering LSD pakken op een houseparty. Ben erg benieuwd hoe me dat gaat bevallen."
"ik heb deze net aangeschaft. t gekke is dat op de achterkant de formule geprint staat. iemand ervaring met deze ? anders laat ik ze na t weekend ook eens testen."
"goh, had ik t toch goed gelezen"
"Hej, Na heel veel verschillende drugs te hebben gebruikt en veel te hebben gelezen zou ik ontzettend graag eens DMT willen proberen. Ik heb er veel over gelezen en heb eens ayahuasca proberen te maken dmv een kit van een bekende smartshop, maar dat liep helaas op niks uit.. Omdat ik weet dat geen leveranciers genoemd mogen worden (wil geen ban ) en het in dit deel van nederland onmogelijk is om eraan te komen zou ik het leuk vinden om met iemand in contact te komen die me een beetje wegwijs kan maken cq samen met me wil trippen op DMT. dankje"
"Ik raad het niet echt aan. Heb eens getript in de efteling, supermooi.. maar die wachtrijen waren écht verschrikkelijk (30 minuten voor droomvlucht).. Paranoia ten top. Ik hoorde iedereen door elkaar praten, en het leek alsof ik ieders gedachte kon lezen... Een full blown trip kan echt vervelend zijn ergens waar 't druk is... Zeker als er ook nog mensen met je willen communiceren. PS. de trip in de efteling was achteraf wel geslaagd. Verdwalen in 't sprookjesbos, wat wil je nog meer ?"
"Damned, net ff 55 full moons gedownload... super lekker !! Thx voor de tip."
"Persoonlijk liever speed.. prijs/prestatieverhouding tussen coke en speed is ver te zoeken. Alleen het eeuwige slaapprobleem van speed.."
"mijn god, 3 uur geslapen na lekker gefeest te hebben. nu verder met de GHB en straks weer op stap. Maar het gevoel dar ik nu van de GHB heb is echt super. Ik heb echt het oude XTC "verliefde" gevoel en ben enorm happy. groetjes"
"Heb gisteravond sinds lange tijd weer eens GHB gepakt, alleen wist ik niet precies hoe te doseren. Voorzichtig 1 eetlepel (vloeibaar) door wat fris gemengd, en 2 uur later nog eens dezelfde hoeveelheid. Een half uur na inname van de eerste doses kwam ik in een warme aangename roes, voelde me hierbij extreem happy en werd ontzettend opgewonden. na 2 uur nam het iets af en heb dus de 2e gepakt. hierbij versterkte de roes, en werd te moe om nog opgewonden te zijn en ben na een half uur spacen lekker 2 uurtjes in slaap gevallen. Of dit alleen door de GHB kwam weet ik niet, het was al 6 uur 's ochtends en had tot 2 uur stevig biertjes gedronken.. Al met al vond ik het een hele leuke ervaring, en weet nu hoe ik moet doseren. 1 eetlepel werkt prima zo."