Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zeker een vet filmpje, ziet er behoorlijk realistisch uit moet ik zeggen."
"Heel sick idd, als je tript moetje echt niet gefocked worden is wel et laatste waar je dan zin in hebt."
"Keta + paar biertjes gaat prima. Keta + MDMA is gouden combo!!! daar word je echt goed vaag van..."
"Ellesdee zei: keta en alcohol is slecht... kans op out gaan is dan erg groot Klik om te vergroten... Misschien niet goed nee, net als ghb combineren met alcohol slecht is. Maarja zoals het op erowid staat "Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source""
"Hebje het nu over vloeibare ket?"
"Het ligt ook aan de kwaliteit van de keta die je hebt hé. De eerste paar keren dat ik een grammetje keta had bemachtigd had ik van een slechte batch en was het vrijwel onmogelijk om in de K hol te komen. Een half jaartje terug had van een zeer goeie batch waarmee ik met twee kleine lijntjes al ongeveer in de K hol kon komen."
"Ik vind zelf Spongle erg lekkere muziek om op te spacen.. In de meeste gevallen heb ik geen muziek op omdat mn ouders meestal gewoon thuis zijn lig ik zogenaamd te slapen"
"Nee precies, vannacht toen ik vijf uur thuis kwam van een discotheek nog even een lekker muziekje opgezet en er een 2c-b pilletje bijgepakt. Heerlijk lopen snoezen/spacen in me bed!"
"yo mensen zie ik het verkeerd of levert AS weer aan europa?"
"Mijn 1e zegel was ook eentje van 100. Had eerst een halve genomen werd er echt super euforisch van had zin om dingen te doen enz, maar nog zo goed als geen visuals, daarna de andere helft opgevroten (was een hoffman2000) en toen begon ik toch wel behoorlijk te trippen, dikke visuals enz, maar nog goed te handelen."