#1
Hey hallo daar iedereen, ben nieuw hier..
Ik heb een heel dringende vraag over een XTC bijwerking.
Ik ben een erg ervaren gebruiker (al sinds 1994). Ook natuurlijk wel eens een aantal jaren gestopt enzo. Nu gebruik ik ongeveer een keer in de maand max 2/ 2 en half pilletje.
De laatste jaren heb ik las van een vreemde en angstige bijwerking.
Nl de eerste 2 dg na gebruik, 's nachts als ik wil gaan slapen, gebeurt het volgende; Als ik lig en mijn ogen dicht doe, begint mijn hart ineens sneller te kloppen, ik voel ook echt mijn slagaders heftiger te keer gaan . Verder kan ik mezelf niet meer bewegen, dit is zeer vreemd, ik ben volledig bij kennis maar kan me ff niet bewegen. Als ik vervolgens mijn spieren span, en mezelf concentreer, dan vervalt dit en kan ik mezelf weer bewegen. Dit vreemde rituuel herhaalt zich een aantal keer totdat ik in slaap val. Het gebeurt dus pas als ik probeer te slapen en niet over dag of als ik recht in bed zit. Ik weet ook zeker dat het door de xtc of de vermoeidheid daarna komt. Ik vermoed dat mijn lichaam moet normaliseren maar de xtc nog voor een te hoge bloeddruk zorgt. Dit ontwenningsverschijnsel is heftiger naarmate ik meer gebruik. En vooral na het gebruik van meer dan 1 x per weekend. Ik zou heel graag weten wat er eigenlijk gebeurt en in hoeverren het gevaarlijk is ( mbt een hartaanval of zoiets/ eppileptiche aanval)
Hoor graag jullie ervaringen, alvast bedankt voor jullie reacties !
Rock on duders, space them!
Ik heb een heel dringende vraag over een XTC bijwerking.
Ik ben een erg ervaren gebruiker (al sinds 1994). Ook natuurlijk wel eens een aantal jaren gestopt enzo. Nu gebruik ik ongeveer een keer in de maand max 2/ 2 en half pilletje.
De laatste jaren heb ik las van een vreemde en angstige bijwerking.
Nl de eerste 2 dg na gebruik, 's nachts als ik wil gaan slapen, gebeurt het volgende; Als ik lig en mijn ogen dicht doe, begint mijn hart ineens sneller te kloppen, ik voel ook echt mijn slagaders heftiger te keer gaan . Verder kan ik mezelf niet meer bewegen, dit is zeer vreemd, ik ben volledig bij kennis maar kan me ff niet bewegen. Als ik vervolgens mijn spieren span, en mezelf concentreer, dan vervalt dit en kan ik mezelf weer bewegen. Dit vreemde rituuel herhaalt zich een aantal keer totdat ik in slaap val. Het gebeurt dus pas als ik probeer te slapen en niet over dag of als ik recht in bed zit. Ik weet ook zeker dat het door de xtc of de vermoeidheid daarna komt. Ik vermoed dat mijn lichaam moet normaliseren maar de xtc nog voor een te hoge bloeddruk zorgt. Dit ontwenningsverschijnsel is heftiger naarmate ik meer gebruik. En vooral na het gebruik van meer dan 1 x per weekend. Ik zou heel graag weten wat er eigenlijk gebeurt en in hoeverren het gevaarlijk is ( mbt een hartaanval of zoiets/ eppileptiche aanval)
Hoor graag jullie ervaringen, alvast bedankt voor jullie reacties !
Rock on duders, space them!