Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Moi oh moi om 13:00 elk 1 hele zegel genomen en nu hard aan het trippen das niet normaal (maya's overigens)"
"heeft nog iemand een tip om te doen als je lsd hebt gehad :P."
"haha we zijn nu met zen allen beneden tv aan het kijken, en zien hoe mijn kameraad spekkie helemaal psychisch wordt. Ik zou het willen laten zien magoed dat soort filmpjes komen natuurlijk niet zomaar op het internet :P ook vet nice in de psyiegel kijken dat het donker is en je jezelf maar net kunt zien dat is pas supermooi (insane clown posse hallucinaties). Maaruh zijn er nog meer mensen die mijn vreugde van lsd vandaag ook ervaren?"
"Ik had een keer shanghai gespeelt onder invloed van LSD in een jeugdsoos waar ik 2 jaar gewerkt heb, wat resulteerde tot onverwachte highscores (normaal haal ik 97000 tot 100000 nu had ik 130000). Maar met shanghai gaat het er ook om om 2 bij elkaar te zoeken enja met LSD zijn kleuren en patronen supersnel te herkennen ."
"Larz zei: de maker van dit filmpje komt wel redelijk dicht bij de realiteit. je vind het misschien eng omdat het wss de bedoeling v/d maker was om het wat eng voor te stellen (de sfeer, de muziek) maar dit zou je niet moeten tegenhouden voor lsd. wat je wel zou moeten tegenhouden is het feit dat je nogmaar 16 bent. bewaar die ervaring voor later (eind 17, begin 18 ), lsd werkt het best in een vollgroeid hoofdje. ik was bijna 18 toen ik voor het eerst tripte (nu nog geen jaar geleden en heb er al 4 op ) en vond het zelf wa te vroeg als ik er nu over nadenk, mijn eerste keer was 50% pure fun maar ook 50% of TERROR. nu heb ik zoiets van, achja ik heb al genoeg ervaring om met acidfrenzies (paniekaanvallen onder invloed van lsd) om te gaan. + als je niet overdrijft met de dose (een halve, max 3/4 zegel) val het wel mee van risico's. beslis wijs en veel succes/plezier met je eerste acid trip. no matter how the trip is.... it will be an experience you will never forget. Klik om te vergroten... onzin op je 16 wil prima kameraad van me is 15 en heeft het voor het eerst gedaan met succes. Het punt met LSD is dat je nuchter blijft plus als je zo hard wilt hallucineren dat je in het licht nog wel dingen zo hard ziet vervormen dan moet je waarschijnlijk meer nemen dan jij momenteel aan kan."
"pipoxyz zei: ..gewoon de vulling van een vulpen vullen Klik om te vergroten... Of ipv alleen inkt in een tatoe injecteer je er ook gelijk wat lsd bij (wordt je tatoeage tenminste beetje kleurrijker :P)."
"Telefoon zei: azgaza zei: Telefoon zei: sowieso goa kan ik nuchter niet echt appriceren :P Klik om te vergroten... Haha dat had ik vroeger, nu vind ik het wel iets hebben. Iniedergeval sommige dingen. Ik vind de populairste dingen gewoon niet vet, te saai, te afgestomt, te duidelijk melodisch gemaakt.. Klik om te vergroten... hehe alles is ... melodisch trouwens op Thunderdome was er een Terror nummer met Goa gemixed haha die vind ik wel rlxed ik had laast Terror op LSD geluisterd godver... niet doen haha de visuals schieten dan echt alle kanten op je hersnenen proberen dan die muziek te begrijpen en dat kan niet haha Klik om te vergroten... Well doen!!! Chaos, Crisis, Verwarring = heerlijk . Als ik hardcore, terror of speedcore luister tijdens een LSD trip heeft dat op een oft andere manier een duistere invloed op mijn visuals, iets waar ik gigantisch van kan genieten alhoewel ik liever mijn 10 gig psytrance verzameling bovenhaal."
"hallotje zei: Ik heb ook rommellende organen en drukkend gevoel op me borst. Elastieke benen en licht armen Klik om te vergroten... drukkend gevoel op je borst? Zeer herkenbaar. 2 vrijdagen geleden hele maya om 12:15 in de middag genomen. Op een gegeven moment kreeg ik last van druk op de borst en pijn/steken in men hart plus meerdere spiertjes er omheen. LSD kan geen directe oorzaak zijn voor pijn en/of schade in je lichaam maar zeker wel indirect (denk door de stress en dat soort dingen wat LSD op kan wekken). Dit werd op een gegeven moment zo erg dat ik dacht dat ik elk moment een hartaanval kon krijgen (heb er overigens een week lang erg last van gehad maar is nu al bijna weg), dus 112 alarm post artsen alles gebeld uit vrees voor men eigen leven. 1 van de meest intense ervaringen van mijn leven maar de meerdere gesprekken met de docter op de dag zelf en de dagen erna hebben mij hierdoor wel meer zekerheid dan ooit gegeven. Maar ik denk dat het ook kan komen omdat het al de 8e week was (momenteel gekapt tot oud en nieuw met ALLES) + alles wat er al bij was. Over rare bewegingen gesproken ik kronkel me lichaam altijd in elk hoekje en gaatje onder invloed van LSD (soms zo erg dat ik zowat over de muren heen kruip) wat uiteindelijk tot zeer komische momenten resulteerd."
"azgaza zei: Larz zei: wat een leuk feitje is dat je heel moeilijk koud krijgt op lsd Klik om te vergroten... Ik weet ook niet precies zeker waarom maar ik kan het inderdaad ook moeilijk koud krijgen in een sterkere trip, meestal twijfel ik dan of het koud is en kom ik tot de conclusie dat het wel koud is maar dat ik het niet koud voel. Dat moet samen met het zweverige hoofd-nek gevoel echt het enige lichamelijke effect zijn dat ik ken ervan. Ik snap ook echt niet hoe iedereen anders er zo veel bijwerkingen van krijgt.. Wat ik trouwens wel altijd heb is dat mijn rechter pupil groter is dan de linker als ik trip, nuchter zijn ze altijd precies hetzelfde. Ik heb het minstens 4-5 nuchtere mensen in verschillende tirps gevraagd te bevestigen en mijn ene pupil is écht groter dan de andere met LSD op. Geen idee waarom, maar gezien het na slapen en een aantal uur na de trip weer gewoon is hecht ik er niet zo veel waarde aan. Klik om te vergroten... Als het aan mij ligt krijg je het wel wat warmer maar voel je de kou grotendeels ook niet aangezien de kleuren van men huid wel naar den bepaalde temperatuur staan maar ikzelf heb het dan vet warm."
"heeft iemand wle eens met lsd op gehad dat hij last van druk op de borst kreeg of iets met het hart?"