Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha thx , wat bedoelje met behoorlijke drempel om in te stappen ?"
"Ahh zoo en zouden ik en mij maat genoeg zien als we ieder 7,5 gram doen we willen wel egt genoeg zien en zijn niet bang om bad te gaan ook al is het onze eerste x met psychedelische drugs we willen wel egt goed wousen haha x)"
"Ah oke jaa wil die shit niet voor niks gehaalt hebben natuuijk"
"Lijkt precies op mijn eerste x man !"
"Hallo ik wil even iets korts kwijt, Ik heb pas geleden voor de 4e keer xtc gedaan, ik ging de hele avond lekker tot dat ik naar huis ging. ik zat op de fiets en alles om me heen voelde niet rieel op een gegeven moment kreeg ik een paniekaanval ofzo dat ik mijn controle verloor en alles leek nep ? gelukkig was dit binnen een paar seconden weer weg nog nooit meegemaakt ? hoop dat iemand me hier meer over kan vertellen"
"Pandan zei: Had je het gevoel dat je buiten de werkelijkheid stond? Was het meer de omgeving of jezelf? Hoeveel en welke pillen had je op? Was het al uitgewerkt toen je onderweg naar huis ging? Het kan namelijk zijn dat je kortstondig last hebt gehad van depersonalisatie/derealisatie. Het is niet onbekend, het kan inderdaad wel voorkomen. Klik om te vergroten... Jaa had ff t gevoel dat ik hem wegspacede voor een paar seconden , en dat ik? niet vooruit kwam met fietsen?"
"SchilDpadDo zei: Aangezien het slechts seconden zijn geweest is het niet echt fout gaan. Hoogstwaarschijnlijk heb je even op het randje gebalanceerd. Heb je deze keer iets anders gedaan, of andere hoeveelheid genomen ? Klik om te vergroten... Heb meer genomen deze keer maar heb ook net als de andere keren een flinke jonko gerookt dus weet niet of het daar aanlig?"
"Sjohny zei: ben van 't weekend behoorlijk uit geweest voor mijn doen denk zo'n 3 pillen onderhand zijn we al 4 dagen verder en ik sterf nog steeds van de pijn in m'n maag slikken doet pijn in me keel, en als ik een broodje eet lijkt het wel alsof je een groot brok ruw ijzer naar binnen slikt. Dit heb ik nog nooit meegemaakt met Xtc. En ik ben veel harder gegaan maar meer dan brandend maagzuur de volgende dag heb ik nooit gehad. Iemand anders wel is zo last van ze maag gehad ? nog tips afgezien van melk en rennie ? Klik om te vergroten... Je keel komt denk ik door het velen roken ?"
"foreverinspace zei: Hehe, Veel mdma zodat je wat extra mda overhoudt en paar jointjes en je ziet inderdaad hele rare/vage dingen, overlaatst reed ik met mijn fiets na avondje stappen naar huis en ik zag een dode/slapende agente liggen op de bank van het buskotje. Ik dacht van WTF? ik rij terug om nog eens te kijken en dan was ze verdwenen... even verder moest ik voorbij het park rijden en ik zag allemaal schedels en rode grote kaarsen in de bomen hangen... en uiteindelijk moest ik onder een gang doorfietsen die onder de treinsporen gaat en daar moest ik nodig plassen en heb daar zo zeker 20 minuten gestaan alsof men leve op pauze stond hahah, wat er soms allemaal niet gebeurd als je veel mdma op hebt en dan veel wiet rookt . Klik om te vergroten... Jaa herkenbaar de volgende dag met kater een dikke toeter roken space je hem ook weer de hele dag"
"Hallo, ik wil binnekort voor de eerste keer speed gaan doen; Nou wil ik ff weten : de effecten , leuke en minder leuke.. En of het nou egt als de ... brand. En hoe t zit met %enz"