Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed ene x niks andere x wel ?

speed ene x niks andere x wel ?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlinkeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ik heb pas voor het eerst speed gesnoven de speed was een beetje geel iets met appeltje ofzo en die voelde ik sws ((het effect)) paar dagen daarna andere speed gehaalt was wit en prikte veel minder erg maar hier voelde ik niks van ? En een maat van mij wel ? Dus volgende dag niet normaal veel genomen en voelde nog niks ? Kan iemand mij vertellen hoe dat kan ?
Ik heb wel add maar die andere voelde ik wel.
B
BarintaLid
01-01-2024, 00:00
#2
FlinkeKater zei:
Hallo ik heb pas voor het eerst speed gesnoven de speed was een beetje geel iets met appeltje ofzo en die voelde ik sws ((het effect)) paar dagen daarna andere speed gehaalt was wit en prikte veel minder erg maar hier voelde ik niks van ? En een maat van mij wel ? Dus volgende dag niet normaal veel genomen en voelde nog niks ? Kan iemand mij vertellen hoe dat kan ?
Ik heb wel add maar die andere voelde ik wel.
Klik om te vergroten...

Misschien omdat de kwaliteit minder is dan de speed die je de vorige dag had?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
^ dat, waarschijnlijk. Weet je niet zeker tot je het hebt laten testen, dan kan je er wellicht wat meer over zeggen.
M
MausiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het voor de grap eens laten testen vorige week. Ze zeiden tegen mij 60%.

Uitslag: 14 % amfethaminen, 72% caffeine en de rest manitol of zoetstof


Nou wat zeggen jullie daarvan!
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is deprimeren de laatste tijd haha, 14 % amfethaminen, 72% caffeine het zou omgekeerd moeten zijn... Vind het wel klote dat de meeste mensen die ik ken die 73%+ verkopen enkel verkopen per kilo :( maarja het is misschien maar het beste of ik zou r nog teveel aan zitten :tongueout:
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mausi zei:
Ik heb het voor de grap eens laten testen vorige week. Ze zeiden tegen mij 60%.

Uitslag: 14 % amfethaminen, 72% caffeine en de rest manitol of zoetstof


Nou wat zeggen jullie daarvan!
Klik om te vergroten...

Dat is wel een erg bedroevende uitslag, ik kan begrijpen dat het een paar procent scheelt, maar 46% is veel meer dan een paar een procent. Gelukkig, hebben we hier in nederland de mogelijkheid om het te laten testen, dan hoef je in ieder geval geen rotzooi te kopen en weet je bij welke mensen je wel wat kunt kopen en bij welke niet:wink:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."