Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskan iemand f snel reagere pure m valt verkeerd

kan iemand f snel reagere pure m valt verkeerd

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een halve zak pure mdma?
Hoe moet ik dat voor me zien?

500mg?
P
PsylockeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leeft hij nog?
F
FlinkeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo allemaal ik heb een halv zakje pure m op zit bij een maat thuis best veel voel me nog wel lekker maa ga denk te hard me hand voelt verstijft en beetje paniekig heeft iemand snel een tip om ff te onstpannen ??
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rustig muziekje, meditatie/rustig in en uitademen en zo ontlaad je spanning. Voldoende non alcoholistische drankjes op?

Relax!

A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#5
kudos @25tolife, toen ik deze topic zojuist zag.. hoe dr werd gereageerd, kreeg ik even een smile, doet me goed..! :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Auraz dank dat doet mij weer deugd!
mandragora zei:
Een halve zak pure mdma?
Hoe moet ik dat voor me zien?

500mg?
Klik om te vergroten...
Neem daar de gemiddelde zuiverheid van 67%mdma (wat best deftig is) van en kom je op 345mg mdma puur. Is veel maar dodelijk nee, dan komt het er vanzelf al uit..


Was de mdma getest?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
25tolife zei:
Neem daar de gemiddelde zuiverheid van 67%mdma (wat best deftig is) van en kom je op 365mg mdma puur. Is veel maar dodelijk nee, dan komt het er vanzelf al uit..


Was de mdma getest?
Klik om te vergroten...

Dodelijk is het meestal niet nee (uitzonderingen daar gelaten) maar slim? Nee dat is het ook niet. :confused:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hersenloos is eerder mijn gedacht :wink:
Als je zo onbezonnen met mdma omgaat moet je niet schrikken van ongewenste bijwerkingen.
Deze zal z'n lesje 'hopelijk' wel geleerd hebben.

Hou je aan de spelregels en geniet..., zo simpel is het.
Het is niet altijd 'hoe meer hoe beter', zo zie je maar.
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tekst verwijderd wegens overtreden forumregel nr.9: Stoer gedrag mbt overmatig drugsgebruik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."