Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsraar op xtc ??

raar op xtc ??

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlinkeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pandan zei:
SchilDpadDo zei:
ken 'beurn wa
Klik om te vergroten...

mooi doan mien jong

Het zal inderdaad het jointje geweest kunnen zijn, het kan elkaar nou eenmaal versterken.
Klik om te vergroten...

Jaa en denk nu ook wel omdat ik al 2 avonden aant spacen ben met weinig slaap (egt bijna niet)
Dus heb egt een zware kater :openmouth:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Even goed in de gaten houden hoe het zich afloopt, en even de boel gezond houden. Daarna lock-and-load en kende zo weer het uitgaansleven voor drugs en drank tegemoet.
F
FlinkeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#3
SchilDpadDo zei:
Even goed in de gaten houden hoe het zich afloopt, en even de boel gezond houden. Daarna lock-and-load en kende zo weer het uitgaansleven voor drugs en drank tegemoet.
Klik om te vergroten...

Haha jaa denk het ook moet egt ff me hoofd laten rusten bonst aan allr kanten ! :flushed:
Maajaaa vrijdag weer uit :grin:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
FlinkeKater zei:
Maajaaa vrijdag weer uit :grin:
Klik om te vergroten...

Go get 'm tiger.



:rolleyes: zou toch iets langer wachten...
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#5
SchilDpadDo zei:
zou toch iets langer wachten...
Klik om te vergroten...

Inderdaad, ik raad je aan om toch eventjes die 2 maandjes te wachten. Je moet je kop ook wat rust geven, je hebt er maar 1.
F
FlinkeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pandan zei:
SchilDpadDo zei:
z
ou toch iets langer wachten...
Klik om te vergroten...

Inderdaad, ik raad je aan om toch eventjes die 2 maandjes te wachten. Je moet je kop ook wat rust geven, je hebt er maar 1.
Klik om te vergroten...

Voor de laatste x zou wel kunnen en dan een paar maanden niet meer , als ik die avond maar lekker voel volgende dag boeit me niet zo veel dan kan ik rusten.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Aangezien het slechts seconden zijn geweest is het niet echt fout gaan. Hoogstwaarschijnlijk heb je even op het randje gebalanceerd.

Heb je deze keer iets anders gedaan, of andere hoeveelheid genomen ?
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jaa herkenbaar de volgende dag met kater een dikke toeter roken space je hem ook weer de hele dag :stoned:[/quote]

Klopt helemaal, kan wel even verschieten zijn als je dit niet verwacht/gedacht had...
F
FlinkeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo ik wil even iets korts kwijt,
Ik heb pas geleden voor de 4e keer xtc gedaan, ik ging de hele avond lekker tot dat ik naar huis ging. ik zat op de fiets en alles om me heen voelde niet rieel op een gegeven moment kreeg ik een paniekaanval ofzo dat ik mijn controle verloor en alles leek nep ? gelukkig was dit binnen een paar seconden weer weg nog nooit meegemaakt ?
hoop dat iemand me hier meer over kan vertellen
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Had je het gevoel dat je buiten de werkelijkheid stond? Was het meer de omgeving of jezelf? Hoeveel en welke pillen had je op? Was het al uitgewerkt toen je onderweg naar huis ging?

Het kan namelijk zijn dat je kortstondig last hebt gehad van depersonalisatie/derealisatie. Het is niet onbekend, het kan inderdaad wel voorkomen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind dat niet heel raar? In mijn oren klinkt het 'gewoon' als fout gaan, heb het ook wel eens zo gehad..

Ik heb 'm even verplaatst naar het xtcforum trouwens.
F
FlinkeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pandan zei:
Had je het gevoel dat je buiten de werkelijkheid stond? Was het meer de omgeving of jezelf? Hoeveel en welke pillen had je op? Was het al uitgewerkt toen je onderweg naar huis ging?

Het kan namelijk zijn dat je kortstondig last hebt gehad van depersonalisatie/derealisatie. Het is niet onbekend, het kan inderdaad wel voorkomen.
Klik om te vergroten...

Jaa had ff t gevoel dat ik hem wegspacede voor een paar seconden , en dat ik? niet vooruit kwam met fietsen?
F
FlinkeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#13
SchilDpadDo zei:
Aangezien het slechts seconden zijn geweest is het niet echt fout gaan. Hoogstwaarschijnlijk heb je even op het randje gebalanceerd.

Heb je deze keer iets anders gedaan, of andere hoeveelheid genomen ?
Klik om te vergroten...
Heb meer genomen deze keer maar heb ook net als de andere keren een flinke jonko gerookt dus weet niet of het daar aanlig?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat zou hem best wel eens goed kunnen zijn ja, die joint.
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hehe, Veel mdma zodat je wat extra mda overhoudt en paar jointjes en je ziet inderdaad hele rare/vage dingen, overlaatst reed ik met mijn fiets na avondje stappen naar huis en ik zag een dode/slapende agente liggen op de bank van het buskotje. Ik dacht van WTF? ik rij terug om nog eens te kijken en dan was ze verdwenen... even verder moest ik voorbij het park rijden en ik zag allemaal schedels en rode grote kaarsen in de bomen hangen... en uiteindelijk moest ik onder een gang doorfietsen die onder de treinsporen gaat en daar moest ik nodig plassen en heb daar zo zeker 20 minuten gestaan alsof men leve op pauze stond hahah, wat er soms allemaal niet gebeurd als je veel mdma op hebt en dan veel wiet rookt :openmouth:.
F
FlinkeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#16
foreverinspace zei:
Hehe, Veel mdma zodat je wat extra mda overhoudt en paar jointjes en je ziet inderdaad hele rare/vage dingen, overlaatst reed ik met mijn fiets na avondje stappen naar huis en ik zag een dode/slapende agente liggen op de bank van het buskotje. Ik dacht van WTF? ik rij terug om nog eens te kijken en dan was ze verdwenen... even verder moest ik voorbij het park rijden en ik zag allemaal schedels en rode grote kaarsen in de bomen hangen... en uiteindelijk moest ik onder een gang doorfietsen die onder de treinsporen gaat en daar moest ik nodig plassen en heb daar zo zeker 20 minuten gestaan alsof men leve op pauze stond hahah, wat er soms allemaal niet gebeurd als je veel mdma op hebt en dan veel wiet rookt :openmouth:.
Klik om te vergroten...

Jaa herkenbaar de volgende dag met kater een dikke toeter roken space je hem ook weer de hele dag :stoned:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ZERO- zei:
Dat zou hem best wel eens goed kunnen zijn ja, die joint.
Klik om te vergroten...

Je geeft aan qua hoeveelheid al een beetje meer te hebben genomen, wie weet waren deze pillen ook een tikkie sterker. Dan kan een jointje inderdaad net de trigger geven en heb je domweg op een grenslijn gezeten en niet compleet fout gegaan.

ken 'beurn wa
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#18
SchilDpadDo zei:
ken 'beurn wa
Klik om te vergroten...

mooi doan mien jong

Het zal inderdaad het jointje geweest kunnen zijn, het kan elkaar nou eenmaal versterken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."