Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vroeger heb ik wel is zonder drugs een nacht doorgehaald zonder te slapen, om 6 uur 's avonds val je dan inslaap als een blok. Met pep heb ik het gevoel dat ik niet hoef te slapen maar ik ben tot nu toe altijd nog zo verstandig geweest om op me bed te liggen en mezelf te dwingen om te gaan slapen. Dus zeg hier trots dat ik nooit langer dan 24 uur wakker ben geweest met pep."
"Koeienvlaai zei: werkt 300% meer als je het door je neus neemt. Klik om te vergroten... Dit lijkt me gewoon onzin, je bent gewoon gevoelig voor drugs."
"spacelord zei: Zijn er drugs die je gelukkig maken (algemeen gelukkig dus geen kortstondig intens geluk)? Zo ja welke zijn dat volgens jou? Ik dacht altijd aan cannabis maar daar begin ik steeds meer negatieve effecten van te merken. Van Psychedelische drugs (voornamelijk paddo's) heb ik alleen maar positieve effecten (tot op heden, geen idee hoe dat in de toekomst gaat zijn ik gebruik het nog geen 2 jaar ong 1 keer per 2 maand). Zijn er drugs die je nooit zou opgeven? Tell me Klik om te vergroten... De drugs waar je over praat noemen ze een illusie, drugs maakt je niet gelukkig, juist vaker het tegendeel ongelukkig. Ook bijna alle drugs zorgen voor negatieve effecten als je ze niet meer neemt."
"Midios zei: bier zei: Geen speed gebruiken. Klik om te vergroten... even voor de duidelijk heid ik stell een vraag waar ik graag een nuttig antwoord op heb. Speed is mijn ontspanning. een mens werkt al hard genoeg Klik om te vergroten... Van speed kan je zeker ontspannen, maar het heeft ook veel nare bij effecten, de tip die die geeft zie je al meteen als een niet nuttig antwoord maar is misschien wel de enige oplossing voor je probleem. Rook en blow je daarnaast ook nog?"
"Debris zei: Hallucineren op speed. Hallucineren op mdma. Waarom heb ik dat nooit? Klik om te vergroten... Haha, maar ik hoor meestal dat het geen prettige hallucinaties zijn. Maar hallucineren mensen ook op mdma?"
"Re: vdk zei: Klik om te vergroten... Haha, te ziek heb ik nooit last van maar de mensen om me heen altijd met stimulerende drugs"