Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoeilijk ademhalen

Moeilijk ademhalen

23 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat moeilijk ademhalen heb ik ook weleens, maar dat is dan een teken dat ik net wat teveel achter elkaar heb gehad, voor mij dus een teken even niks meer die avond :P

Tegen spierpijn, tja. Spiroflor en warm bad :P
M
MidiosLid
01-01-2024, 00:00
#2
cobhc zei:
grappig dat je zo denkt, zal je nog ver'basen' wat een aanslag het op je lichaam is met de gevolgen van dien :wink:
Klik om te vergroten...
waarom zit iedereen nu zo te lullen en proberen de meesten nu zo slim overtekomen jullie zijn lid van een drug forum maar sommige hier hebben niks beters te doen dan andere aftebreken.
Als ik drugs wil nemen is dat toch men eigen keuze ik kom hier alleen hulp vragen ergens mee stoppen is een uitweg die iedereen kent.

ik zou gwn willen weten waarom mijn speed plotseling niet meer werkt achter dat ik 6 maand niks meer heb aangeraakt dat is toch vreemd...
W
White SmokeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt gelijk, het enige is dat ik het ietwat vreemd vond overkomen toen je nog een lijntje nam om de klachten van een eerder lijn weg te halen. Ik wist ook niet dat je een ervaren gebruiker was, omdat je het eerder alleen nog had over "af en toe". Ik ben geen arts, en de andere hier volgens mij ook niet. Misschien dus toch echt verstandig om een arts te raadplegen als je klachten lang aanhouden.

Maar had je dit spul nou al eerder gehad, of is t anders dan wat je normaal had? Je weet nooit wa er in zit.. Maarja, iig succes met herstellen :wink:
M
MidiosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hej ik zit mer probleem, ik gebruik af en toe speed. en gisteren beetje genomen en ik kreeg last met ademhalen ik was vrij moe dus ik dacht dat het daar aan lag ik ben gewoon gaan slapen.

Nu vandaag neem ik weer beetje en nog geen 5 minute later krijg ik dat gevoel weer het is niet echt een probleem met ademhalen maar ik krijg dat gevoel dat ik elke keer zoon heel grote hap lucht moet pakken je kent dat wel als je opgelucht ofzo bent.Als dat dan lukt voelt dat echt super goed maar het is echt wel vervelend en ik heb dit nog nooit gehad...

en nog een vraagje, is er een manier om die helse spier pijn in schouders en borst te verminderen?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen speed gebruiken.
M
MidiosLid
01-01-2024, 00:00
#6
bier zei:
Geen speed gebruiken.
Klik om te vergroten...

even voor de duidelijk heid ik stell een vraag waar ik graag een nuttig antwoord op heb.
Speed is mijn ontspanning. een mens werkt al hard genoeg :)
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Midios zei:
bier zei:
Geen speed gebruiken.
Klik om te vergroten...

even voor de duidelijk heid ik stell een vraag waar ik graag een nuttig antwoord op heb.
Speed is mijn ontspanning. een mens werkt al hard genoeg :)
Klik om te vergroten...

Ontspanning van speed? Nee weet ik veel volgens mij komt dat gewoon door de spanning op je borst en je hoge hartslag dat je moeilijk adem kunt halen...
M
MidiosLid
01-01-2024, 00:00
#8
bier zei:
Midios zei:
bier zei:
Geen speed gebruiken.
Klik om te vergroten...

even voor de duidelijk heid ik stell een vraag waar ik graag een nuttig antwoord op heb.
Speed is mijn ontspanning. een mens werkt al hard genoeg :)
Klik om te vergroten...

Ontspanning van speed? Nee weet ik veel volgens mij komt dat gewoon door de spanning op je borst en je hoge hartslag dat je moeilijk adem kunt halen...
Klik om te vergroten...
Ja ik vind dat echt leip lijntje en dan Online FPS :rock: sta je altijd direct eerste :tearsofjoy:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Midios zei:
en nog een vraagje, is er een manier om die helse spier pijn in schouders en borst te verminderen?
Klik om te vergroten...

magnesium supplementen zouden kunnen helpen. schijnt te helpen tegen die spierkrampen die je tijdens speedgebruik kan hebben en zelfs dat het tolerantie gedeeltelijk tegengaat. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar zoek eens wat rond op internet over magnesium in relatie tot amfetamine.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
beginnende hyperventilatie?
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoelang heb je dit al? Heb je nieuw spul?
M'n voorlaatste dexperiode (waar achteraf vernomen dingen inzaten die niet in dex horen) kon ik niet meer ademen zonder te kreunen. Of idd, erg diep moeten ademhalen altijd.
En dit kwam enkel en alleen door kutspul :)
M
MidiosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
beginnende hyperventilatie?
Klik om te vergroten...
best irritant eerste x dat ik dit heb
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Magnesium tegen krampen.
Naar lucht happen ... speed getest of zit er troep in?
Kan komen door dat je luchtspieren ook verkrampen
M
MidiosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flameon zei:
Magnesium tegen krampen.
Naar lucht happen ... speed getest of zit er troep in?
Kan komen door dat je luchtspieren ook verkrampen
Klik om te vergroten...
ja het zal dat zijn ik zit hier al 2 dagen met die krampen :(
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is het ook. Is niet zo dat je longen het probleem zijn op dat moment. Puur dat je ademhalingsspieren, net als al je andere spieren, compleet gepannen staan. Hierdoor kost het je wat meer moeite met ademhalen. Ik ben toen gewoon rustig gaan zitten, rustige muziek op....... Rustig concentreren op je ademhaling, zo ging het weer wat beter.
Dag erna had ik ook flinke spierpijn overal.....dus volgende keer iets minder :wink:
M
MidiosLid
01-01-2024, 00:00
#16
it'sme zei:
Dat is het ook. Is niet zo dat je longen het probleem zijn op dat moment. Puur dat je ademhalingsspieren, net als al je andere spieren, compleet gepannen staan. Hierdoor kost het je wat meer moeite met ademhalen. Ik ben toen gewoon rustig gaan zitten, rustige muziek op....... Rustig concentreren op je ademhaling, zo ging het weer wat beter.
Dag erna had ik ook flinke spierpijn overal.....dus volgende keer iets minder :wink:
Klik om te vergroten...
M
MidiosLid
01-01-2024, 00:00
#17
it'sme zei:
Dat is het ook. Is niet zo dat je longen het probleem zijn op dat moment. Puur dat je ademhalingsspieren, net als al je andere spieren, compleet gepannen staan. Hierdoor kost het je wat meer moeite met ademhalen. Ik ben toen gewoon rustig gaan zitten, rustige muziek op....... Rustig concentreren op je ademhaling, zo ging het weer wat beter.
Dag erna had ik ook flinke spierpijn overal.....dus volgende keer iets minder :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb wat genomen voor de longen en de pijn is al een beetje verminderd (Drukkende pijn op men borst en rug (aan de kant van men hart).
Moet wel nog om de anderhalve minuut naar adem snakken.
vandemorgen heb ik dan nog lijntje genomen met de hoop dat het dan zo over zou gaan maar er kwam niks van effect alleen de pijn is verergert..
Eergisteren werkte het prima ik was actief en blij.
Ik gebruik al 2 jaar om de 2-3 Maand is een keer dit is me nog nooit overkomen :xtc: dat het maar rap overgaat want dit is echt afzien
.
...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk idd dat je je goed op je adem moet concentreren.
op google is ook veel te vinden over simpele ademhalingsoefeningen waardoor je kan ontspannen.
voorbeeldje:
adem rustig en langszaam door je neus in, houdt je adem 5 tellen vast...(niet forceren,als dat je niet lukt gewoon weer laten gaan natuurlijk) en pers de lucht door je mond eruit (dus met druk).

Als je inademt goed je buik uitzetten en vanuit je buik dus ademen en niet vanuit je borst.
uitademen zelfde verhaal je buik weer platter laten worden.

Deze oefening een paar keer herhalen.
Door deze oefening wordt je beetje lichter in je hoofd, en ontspan je makkelijker.

Hou je hartslag trouwens goed in de gaten, als je een te hoge hartslag heb kan je ook deze klachten krijgen.
je hartslag ligt meestal tijdens gebruik rond de 120 slagen per minuut in rust stand, als die boven de 150 gaat in ruststand heb je risico en gaat er iets niet helemaal goed.
Zie topic: tips bij gevoel van flauwvallen.
Daar heb ik beschreven wat je kunt doen mocht je hart te snel gaan.
Hoop dat het helpt :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je nu nog problemen hebt midos .... doktor inschakelen! Morgen als je het nu nog trekt en anders eerste hulp
F
FixItUseItLid
01-01-2024, 00:00
#20
Midios zei:
bier zei:
Geen speed gebruiken.
Klik om te vergroten...

even voor de duidelijk heid ik stell een vraag waar ik graag een nuttig antwoord op heb.
Speed is mijn ontspanning. een mens werkt al hard genoeg :)
Klik om te vergroten...

Van speed kan je zeker ontspannen, maar het heeft ook veel nare bij effecten, de tip die die geeft zie je al meteen als een niet nuttig antwoord maar is misschien wel de enige oplossing voor je probleem. Rook en blow je daarnaast ook nog?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."