Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MDMAutist zei: Voel je je ook tering depri als crack is uitgewerkt? Klik om te vergroten... Nee. Ik heb maar één dag crack gerookt. De volgende dag was ik alleen maar boos dat ik zoveel geld had uitgegeven. Ik heb mezelf gezworen het nooit meer aan te raken. Zoals ik al zei, je kunt mijn ervaring (een korte poging) niet vergelijken met de ervaring van iemand die verslaafd is aan crack."
"@MR_CHIP Hartelijk dank. Maar dat heb ik al gelezen. Jellinek kent zelfs mijn moeder Ik ben geïnteresseerd in reisverslagen van mensen die het zelf hebben geprobeerd "
"LucidLucy zei: Hebben we het hier nu over miauw of Flakka? Beiden heb ik op bijna elke mogelijke ROA gebruikt, maar het heeft voor mij geen meerwaarde meer om daar reports over te schrijven. Klik om te vergroten... Ik heb het over Flakka. Ik ken Meow zelf. Bedankt voor de info. Ik ga Flakka in ieder geval niet proberen. Sterke hallucinaties zijn niet mijn ding"
"MR_CHIP zei: dat verbod gaat er echt wel komen het kan niet zo zijn de leuke dingen wel en die troep niet Klik om te vergroten... Als de leuke dingen niet verboden waren, zou deze rotzooi helemaal niet geproduceerd zijn. Alles is gewoon een gevolg van de "oorlog tegen drugs""
"Omdat er maar 1 antwoord op deze vraag is, neem ik aan dat er hier niemand is die heroïne gebruikte in de jaren 80 en 90. Waarschijnlijk leven de mensen die toen heroïne gebruikten niet meer. Waarschijnlijk leven de mensen die toen heroïne gebruikten niet meer."
"Een zeer gevaarlijke ontwikkeling. Je hoeft alleen maar naar Frankfurt of Parijs te gaan om te zien wat ons binnenkort te wachten staat. Een probleem is dat crack je waanzinnig gulzig maakt, het is nooit genoeg. Ik heb het maar één keer geprobeerd, uit nieuwsgierigheid. Eén keer gerookt. Het effect was zo sterk dat ik het meteen nog een keer wilde doen. Maar: het was niet te vergelijken met de eerste keer. Toch bleef ik roken tot mijn geld op was. Toen wilde ik geld pinnen, maar in mijn verwarde hoofd was ik mijn pincode vergeten. Tja... dat heeft me uiteindelijk gered. Ik ben naar huis gereden, heb benzo genomen om te kalmeren en op een gegeven moment nam het effect af. Toen vroeg ik me af: ben je gek geworden en heb ik mezelf gezworen het nooit meer aan te raken. Dat was 10 jaar geleden, dus ik ben veilig. Duivels spul. Mensen raken er alles door kwijt."
"Raver zei: "Van crack word je gek!" Klik om te vergroten... Absoluut. En daarnaast ook nog ziek, straatarm, dakloos en oud. Vrouwen die crack gebruiken, verouderen extreem snel. Op hun 25e zien ze eruit als 50."
"BrieMetDeBril zei: Is het vergelijkbaar met bruin kwa cravings? Vraag me dat af aangezien bruin er ook bekend om is. Klik om te vergroten... Erger"
"LucidLucy zei: Verslaving maakt veel kapot. Ongeacht het middel. Klik om te vergroten... Dat klopt helemaal. Maar: crack verwoest je leven ongelooflijk snel, veel sneller dan veel andere drugs. Als je heroïne gebruikt, heb je tussendoor een paar uur rust. Bij crack ben je constant op zoek naar de volgende dosis. Bij opiaten kun je Subutex, methadon of andere vervangende middelen gebruiken en een bijna normaal leven leiden. Ik krijg Subutex en leid een heel normaal leven met werk, een huis in een normale buurt en een tuin. Bij crack bestaat die mogelijkheid niet, er zijn geen vervangende middelen. Ik heb mensen gezien die binnen een paar maanden door crack echt alles verloren hebben wat ze hadden: werk, woning, verzorgd uiterlijk. Ik weet niet waarom, maar crackgebruikers zien er erg onverzorgd uit, alsof ze geen tijd hebben om te douchen, hun huid ziet er erg onzuiver uit, ze krabben zich voortdurend, de wonden raken ontstoken. Gewoon ellende. Ik geloof ook dat de stof zelf giftig is voor het lichaam en de hersenen, sommige crackgebruikers hebben zulke vreemde spastische bewegingen. Ik weet niet hoe je dat noemt, maar als iemand dat ooit heeft gezien, begrijpt hij wat ik bedoel."
"MDMAutist zei: Op welke manier heb je Tina gebruikt? Zijn er dealers die dat per 5 euro verkopen? Of wordt dat door mede gebruikers onderling verkocht? Wat maakt het dat je alsmaar door wil gebruiken? Klik om te vergroten... - tina nasaal, crack gerookt - Met 5 euro bedoelde ik crack en niet tina - Ik heb het alleen geprobeerd en gebruik het niet meer, noch tina noch crack. Ik kan echter niet beschrijven waarom ik na de eerste crackpijp meteen weer wilde roken. Dat is een onbeschrijfelijk gevoel, dat zich helaas niet herhaalt. Je blijft roken, maar het effect van de eerste pijp komt niet terug."