Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Precies zeggen wat je nu zegt en probeer er een beetje emotioneel van te worden. Je kunt een joint proberen voor jezelf en bij de huisarts zal je denk ik iets anders krijgen dan pammetjes als je zegt het voor het slapen te willen.. je kunt beter zeggen dat je telkens paniekaanvallen hebt."
"CeeCee zei: Ik ben inmiddels een dag wakker. Dit voor de eerste keer. Ook het blijven eten valt niet mee. Maar na mijn tweede jointje en een paar afleveringen van een serie vertrek ik na een heerlijke douche voorlopig even lekker richting dromenland 💤 Klik om te vergroten... Speed en jointje is heerlijk 😌"
"Jezus! En toch ga je weer beginnen hiermee? Was de psychose niet heftig genoeg? Na heftig LSD gebruik kreeg ik zware psychotische klachten zoals in een psychose alleen was ik nog wel bij bewustzijn in dit leven en daardoor maak je juist al die psychose dingen volledig mee en dat is erg heftig, eng en blijft altijd bij je evenals blijvende klachten. Echt niet dat ik ooit nog een trip middel aan raak. Vraag me ook af wat enger moet zijn? Een psychose, terug komen en niet weten wat er is gebeurd of wat je hebt gedaan.. of een psychose terwijl je je alles herinnert."
"hoeveel speed? 1,64 - 86 - Cup D."
"Mevrouw Pløp zei: Niet echt een helpend bericht dit. Klik om te vergroten... Dat geld denk ik grotendeels voor deze site."
"Hoi! Ik hoor graag jullie ervaring! Van de week nam ik teveel speed en mijn lichaam was het er niet mee eens. (Geen troep, ken de maker en ik heb het laten testen: waarom? Zekerheid). Het aantal mg liep in de paar 100 en de tweede dosis ging op auto-piloot naar binnen. Dom dus! Zweten, koude rillingen, misselijk tot het randje van overgeven.. ongelovelijk hard trillen en rare maar niet pijnlijke krampjes/knepen bij het hart wat af en toe ook voelbaar was in de pols. Ik ben nog nooit flauw gevallen dus ik weet niet precies hoe het voelt maar er waren momenten dat ik een beetje weg leek te vallen maar dan bewoog ik wat zodat het weer helder werd. De misselijkheid is een aantal dagen blijven hangen en dat rare gevoel bij het hart is nog steeds een beetje aanwezig. Graag zou ik van jullie willen weten of jullie eens wel eens tever zijn gegaan en wat waren dan je klachten? Of is het misschien eens echt goed fout gegaan dat je naar het ziekenhuis moest en wat waren dan al je klachten? En mocht je dit niet hebben meegemaakt maar ooit eens meemaken, wat zou jij dan doen? Groetjes"
"Sonja Nakker zei: Paar 100mg pep bedoel je? In 1 lijn? En daarna nog 2e dosis, hoeveel was die? Ik denk dat je flink tegen / op een OD(overdose) zat. Been there Maat leren houden maatje Klik om te vergroten... Dankjewel Sonja. Ik had het afgewogen en in capsules gedaan om geen kots neigingen van de smaak te krijgen dus lekker riskant. De eerste capsule had ik afgewogen naar 150mg en de tweede had ik teveel gevuld op een gewicht van 300mg maar dat wou ik later aanpassen, 1 capsule was toch genoeg. Na de eerste capsule tijdens het huishouden op complete automatische piloot besloot iets behalve mijn hersenen om die tweede capsule in te nemen zonder de hoeveelheid te veranderen. Toen de klachten kwamen dacht ik jezus hoe kun je zo dom zijn! Dus dat was best wel creepy om zo mee te maken. Had jij nog lang last van klachten?"
"Neem gewoon een klein beetje extra.. Het liefste zeg ik blijf van die trip middelen af.. mijn ervaring ermee was een psychose met een klinische opname van een paar maanden."
"Speed blijft vooral leuk als je er telkens een dag of twee dagen tussen laat zitten plus het is verkleint de kans verslaafd te worden. Pff hoor mij nou.. ik doe het ook dagen achter elkaar maar telkens een beetje en mocht je niks meer voelen dan is een jointje erbij een lekkere combi, vind ik dan."